Lapselle nimeksi Sonja? mitä mieltä?
Mitä mieltä nimestä? Ei niin yleinen nimi mutta myöskään harvinaisuus. Helppo lausua ja kaunis.
Kommentit (33)
Vielä kauniimpi olisi mielestäni Senja. Sonjakin menee.
Mun pikkusiskon nimi. Ihana nimi tietenkin.
Munkin pikkusiskon nimi. Tykkään :) Ei yleinen mutta ei myöskään outo.
Naapurin lapsi, kiva nimi, kivempi Senja tai Sanja.
Mun tyttö on Sonja, nimi oli "valittu" jo ennen esikoisen syntymää... kaksi vanhinta lasta on poikia, joten tämä nimi sai odottaa pitkään =)
Mun mielestä se on yksi rumimmista nimistä.
Kiva nimi. Eikä näy hiertävän edes palstalaisten silmiä. Kälyni on Sonja ja vaikka elämäntarinansa ei ehkä ole kaikin puolin tyydyttävä (kenelläpä olisi?) niin ihmisenä häntä arvostan valtavasti.
Minunkin pikkusiskoni nimi, on tosi söpö :)
Ensimmäisenä tulee mieleen Sonta.
Itse en tykkää s-kirjaimella alkavista nimistä, enkä -nja tai -ija- päätteistä nimissä, mutta makuasioista on turha kiistellä.
"Mun mielestä se on yksi rumimmista nimistä."
Ei pitäisi herättää noin voimakasta reaktiota, sulla täytyy olla joku henkilökohtainen kauna tai sitten olet niitä, jotka kovasti mielellään sanovat ilkeyksiä, aina kun vaan mahdollista..
Ihan hyvä nimi. Se on myös suosittu romanien keskuudessa.
"Itse en tykkää s-kirjaimella alkavista nimistä, enkä -nja tai -ija- päätteistä nimissä, mutta makuasioista on turha kiistellä."
Voi sentään, kuinka lutusta...
On kumma, että on niin lutusta, kun ei jokainen täällä nautikaan siitä, että osaa sivaltaa ilkeimmän haukkumisen. Oisko mun pitänyt kirjoittaa, että kaikki vanhemmat, jotka antavat mainitsemani nimet ovat idiootteja vai mistä olisit ollut tyytyväinen? Sivistyneemmät ihmiset, kun ymmärtävät, että on tosiaan kyse makuasioista ja mun ei tarvi luulla olevani oikeassa tai parempi mielipiteessäni.
Mä tunnen yhen sonjan ja en antais ikinä laåselle sitä nimeä. Kyseinen sonja muistuttii enemmän plussapalloa kuin ihmistä ja oli väkivaltainen, veljestään mustasukkainen, itsekäs ja ilkeä ihminen.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:19"]
Ensimmäisenä tulee mieleen Sonta.
[/quote]
Tämä mielikuva mullekin tulee :/
Kaunis nimi. Tulee mieleen Laila Hietamiehen Sonja-sarja, luin sen aikoinaan monta kertaa.