Matka Thaimaaseen varattu!
Talvella mennään. Kivaa ettei enään tarvitse miettiä mihin mentäisi. :)
Kommentit (17)
Menkää nyt kuitenkin Thaimaahan. Kuka menee Saarenmaaseen?
Ihanaa, pääsette siellä uimaaseen lämpimääseen veteen ja syömääseen kaikenlaisia herkkuja :)
Jos kolmeen lauseeseen saa kaksi WT virhettä niin provoksi tulkitsen
Minäki olen parin vkon päästä lähdössä Ahvenanmaaseen.
'On kivaa, ettei...'
Tää taisi olla trolli, missä testataan kuinka monta kielioppivirhettä avauksesta löydetään.
No ei ole enään pitkä aika reissuun. Talvella Thaimaasessa ei ole onneksi viellä liian kuuma pakkaseen tottuneelle suomalaiselle.
Kaksi, kolme... Eikö kukaan tosiaan pysty bongaamaan avausprovon kaikkia kielioppivirheitä?
Kateusko saa etsimään kielioppivirheitä?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 11:04"]
Kateusko saa etsimään kielioppivirheitä?
[/quote]
Jos tuo olisi tosissaan kirjoitettu avaus, niin mahdollisesti. Mutta kun se on juuri siinä tarkoituksessa tehty trollaus, että ihmiset ryhtyisivät etsimään niitä virheitä. Vähän kuin Hesarin testit.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:58"]
Kaksi pilkkuakin puuttuu.
[/quote]
Tuleeko sanan "ettei" eteen pilkku? Mä oon ymmärtänyt, että ei tulisi.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:50"]Jos kolmeen lauseeseen saa kaksi WT virhettä niin provoksi tulkitsen [/quote]
Tämä palsta vilisee näitä mielenterveyspotilaita, aina suu vaahdossa jauhaamassa WT sitä ja WT tätä. Rakentavaa ja ah niin älykästä.
Ihan kateeksi käy ;) Voi kun itsekin uskaltaisin lähteä "kaukomatkalle" mutta pitkä lento pelottaa ja turistiripulikin iskee helpommin mitä kauemmas Suomesta menee kun on niin erilainen bakteerikanta. Pitää siis vaan tyytyä Kreikkaan ja Kanarian saariin ym lähialueisiin.
Joskus kyllä harmittaa olla tällainen hermoheikko.
Thaimaahan.