Paras hoitopaikka 6 kuukauden ikäiselle?
Kommentit (9)
Jos on pakko kouluun mennä, niin etsi hoitaja kotiin. Päivähoitopaikkoihin ei noin nuorta edes oteta.
järjestä asiat niin ettet joudu vielä koulun penkille - kyllä sen ehtii myöhemminkin!
Meidän samanikäinen oli pph:lla osan viikosta. Itse jatkoin silloin myös opiskeluja. Joskus onnistui ottaa luennoille mukaan, joskus oli isovanhemilla tai isän kanssa kotona. Meillä järjestely ainakin toimi hyvin. Tsemppiä teille!
Mä en ainakaan jaksanut keskittyä lainkaan kun vaavi vei kaiken huomion. Onneksi nyt on oma : )
kakkosvaihtoehtona pph, mutta siellä on enemmän lapsia, niin musta oma hoitaja ois siksi parempi. Tsemppiä opintoihin!
Itse olen kuitenkin sitä miltä että suoritan opintoni nyt loppuun niin eivätpä jää sitten roikkumaan. Sitten kun tutkinto on suoritettu niin voinhan olla kotona vielä pari vuotta jos siltä sitten tuntuu. Ja tosiaan 60-luvulla suomessakin äitiysloma oli vain 3 kuukautta. Minkälaisia nuo tämän päivän 40-vuotiaat ovat?
sitä todennäköisempää on, että opinnot jää.
kehittyy muutamassa kuukaudessa huimasti, ja on ihan eri asia jättää yksivuotias kodin ulkopuoliseen hoitoon kuin puolivuotias...
hoitaa lastasi