Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh, en pysty pettämään edes unissani =(

Vierailija
22.08.2014 |

Taas kävi näin...
Näin unta että olin jossain bilettämässä ja tapasin söpön tyypin. Pientä flirttia, ihastumisen tapaista, mutta kun ensisuudelman aika koittaa muistan että olenkin naimisissa enkä voi tuollaista tehdä =D
Ja sitten loppu-uni meneekin siihen että selitän flirtin kohdelle miksi nyt ei pystykään... 
Onko muutkin yhtä usolisia unissankin? =D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla aina sama juttu, ärsyttää! Aina jos on jotain komistuksia niin ei pääse pussailua pidemmälle kun sitten tulee hirveä morkkis että petän ja etsin mieheni unessa ja itkien kerron että suutelin toista :D

Vierailija
2/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh no mulle kyllä ei unissa vieraiden paneminen tuota minkäänlaista ongelmaa. Useammin niitä unia on kuin mitä oma mies jaksaa innostua :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä nyt ollut aika tekopyhä aloitus.

Vierailija
4/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen joka ei pysty pettämään edes unissaan. Mä näin viime yönä unta, jossa halukkaita miehiä oli tarjolla. Minä selitin et olen onnellisesti parisuhteessa enkä halua pettää. Yritin paeta heitä.

Vierailija
5/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo :D Hah hah näin joskus unta jossa olin menossa naimisiin jonkin ylimyksen kanssa, ja siinä hääpukua pukiessani tajuan että ei helvetti, minähän olen jo naimisissa. Unesta tuli kyllä kunnon seikkailu-uni (joskaan ei kovin looginen) kun yritin paeta linnasta ja pohdin missä mieheni on.

Toisesta unesta oli hyvää vauhtia tulossa kunnon seksiuni, kun juuri The Asiaan pääsyn juurella tajusin ettei henkilö jonka kanssa olen ryhtymässä hommiin ole mieheni. Tämäkin päätyi siihen että pakenin unessa etsimään miestäni.

Vierailija
7/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies näki kerran unta, että se petti minua, karmivaa tässä on se, että minä näin samana yönä unta, että se petti minua.

Vierailija
8/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt unissani, aamulla oli karmee morkkis kun heräsin.

Vierailija
9/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama :)

Vierailija
10/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:05"]Olen pettänyt unissani, aamulla oli karmee morkkis kun heräsin.

[/quote]

JEP! Tällä viikolla kävi, Se oli ihan kamalaa. :D

Vierailija
11/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan