Olen raskaana luomusti 45v.
Uusi suhde lapsettoman miehen kanssa, tuomitsetteko?
Kommentit (19)
Lapsi on viisi ja olet keski-ikäinen. Oletkohan edes elossa kun täyttää 20? :/ Tullaan luulemaan mummoksi.
Onnea! Ehkä minullakin on vielä toivoa. Lapseton, koska elämäntilanne ei salli.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:17"]Lapsi on viisi ja olet keski-ikäinen. Oletkohan edes elossa kun täyttää 20? :/ Tullaan luulemaan mummoksi.
[/quote] Mitäh? Ap on ollu keski-ikäinen jo nyt useamman vuoden!
Hieno uutinen, onnea sinulle ja miehellesi odotukseen ja kaikkea hyvää !
gediatric pregnancy. Kun lapsi on 20 oot 65. Onnea silti.
Luulitko, ettet voi saada lapsia?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:15"]Uusi suhde lapsettoman miehen kanssa, tuomitsetteko?
[/quote]
Hyväksyn vain, jos lapen isä on sua 10 vuotta nuorempi ja sillä on superupea kroppa!!! <3
Ettäs tiedät...
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 01:17"]
gediatric pregnancy. Kun lapsi on 20 oot 65. Onnea silti.
[/quote]
Se on geriatric. Eikä ap mikään vanhus ole kun pystyy vielä lapsiakin saamaan.
Onnea! Mun isoisoäiti oli muutaman vuoden vanhempi, kun sai nuorimman lapsensa eikä kukaan koskaan luullut häntä lapsen isoäidiksi. Oma isoäitini oli 45 v saadessaan nuorimpansa ja ehti olla isoäiti tämänkin lapsensa lapsille. Oikein hyvä ikä! Eikä 65 v nykyäänkään ole mikään mummo, vielä vähemmän 20 vuoden päästä.
Mistä tiedät että raskaus kestää noin kauan ja missä vaheessa se on? Mummoni oli isäni saadessaan 44-vuotias ja oli hyväkuntoinen yli 80-vuotiaaksi. Kuollahan voi vaikka parikymppisenä, sitä ei koskaan voi tietää.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 01:22"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:15"]Uusi suhde lapsettoman miehen kanssa, tuomitsetteko?
[/quote]
Hyväksyn vain, jos lapen isä on sua 10 vuotta nuorempi ja sillä on superupea kroppa!!! <3
Ettäs tiedät...
[/quote] Hyvä että mainitsit tuon luvun eli olen siis kuivilla vaikka joitain yhtymäkohtia ap:n tilanteeseen onkin.
Sain nuorimmat lapseni ollessani 43 ja 45 ja mieheni todella on minua nuoremepi, mutta ei onneksi 10 vuotta vaan 16 vuotta.
Onnea, ap. Olisin voinut itsekin tehdä yli 40-vuotisena lapsen uuden miehen kanssa, mutta aiemmin tehty st. esti lisääntyä.
Taidan koettaa samaa. Ei ole töitä, joten yhtä hyvin sitten lisääntyy koko loppuelämänsä, että on jotain tekemistä päivisin.
Ihanaa. Olisinpa minäkin viisikymppinen. Onnittelut.
Mitäs sitä tuomitsemaan! :) Onnea odotukseen!