Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkumisvaikeuksia, mitä tehdä?

Vierailija
21.08.2014 |

Heräilen yössä useamman kerran, varsinkin jos pitää käydä aikaisin nukkumaan ja/tai herätä aikaisin. "Parhaimmillaan" heräilen 1-2 tunnin välein! Nukahdan yleensä helposti uudelleen, mutta kelpaisi kyllä katkeamattomatkin unet joskus...

Olisiko mitään vinkkiä unenlaadun parantamiseen? Lääkkeitä en halua ruveta popsimaan!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei tytöt nyt....tässä on nyt kolme yötä nukuttu 2-3h että sul on ihan hyvin asiat. Lääkäri määräsi mulle pameja voi tsiisus, enpä taida nukkua ensi yönäkään.

22/22 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä nukahdat helposti uudelleen, sulla ei ole ongelmaa, jolle tarvitsisi tehdä mitään. Ihmisen kuuluukin nukkua juuri noin, tunnin tai parin sykleissä välillä vähän havahtuen. Se on luonnollinen unirytmi, joka juuri parhaiten lepoakin antaa. Ongelmia seuraa sitten siitä, jos et saakaan uudestaan unta kerran herättyäsi, vaan jäät tuntikausiksi pyörimään valveille.

Mulla on joskus niin että herään ja en nukahda pyörin ja hyörin sängyssä hetken tunti pari niin sain unta harvoin on tuo muuten nikahdan helposti kerran oli ukkosmyrsky meidän ihan talon yllä räjähti ja paukkui ja salamoi vanhemmat sanoi aamulla ja siskokin kertoi aamulla ukkosmyrskystä mulle ja mä NUKUIN ukkosmurskyn läpi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla