Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa kellekään. :'(

Vierailija
21.08.2014 |

Surettaa, kun on aina sinkku, vaikka on ihan tavallinen, perusnätti, hoikka nuori nainen ja ulospäinsuuntautunut. Opiskelen, käyn töissä, elän omillani mukava kaveripiiri jne., mutta miesten kanssa ei onnista. Tapailin muutaman kerran erästä poikaa, mutta kun kuuli, etten ollut edes(!) suudellut ketään koskaan, nauroi ja lopetti tapailemisen. Vähän tuskainen olo, kun en kenellekään kelpaa, ja alan olla jo suht vanha, enkä ole vielä seurustellut kertaakaan. Kaipaan hellyyttä, läheisyyttä, seksiä.. ei niin ei.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:08"]Heippis. ;) Tarvisko tähän sun "ongelmaan" yrittää kehittää joku kiva ratkaisu? ;)

T: M31w

[/quote]

yyyöööök...

Vierailija
2/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:14"]Asun äitini kanssa vielä ei kai haittaa?

[/quote]Ei :) Ei kai sua haittaa, että istun pyörätuolissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on itsestään liian suuret luulot. Laske rimaasi miesvaatimuksissasi ja tee aloitteita.

Et kauan ole single.

M

Vierailija
4/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksplussan tytsi näköjään paikalla :D

Vierailija
5/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua mitään lihavaa pieni kyrpäistä miestä!Olen elefantti ja akateeminen.Minulle ei kukatahansa kelpaa.

Ap.

Vierailija
6/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:24"]Minä en halua mitään lihavaa pieni kyrpäistä miestä!Olen elefantti ja akateeminen.Minulle ei kukatahansa kelpaa.

Ap.

[/quote]Elegantti

Ap.

Vierailija
7/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiva feikata toisten nimimerkillä. Voi herranjestas sais tääkin palsta vaatia jonkun kirjautumisen... Tää on puolillaan noita vitun ääliöitä. Pahoittelen mikäli luokkasin jonkun syrjäytyneen, lääkehuuruissa kirjoittelevan äpärän mieltä, mutta tulis sota ja tappais teidät.

Vierailija
8/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muuta enää teekkään,kun istu lääkehuuruissa av:lla.

Vierailija
9/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin:

1) et tietenkään kerro, ettet ole suudellut tai tapaillut ketään! Pidät sen salassa ja sanot vain, että olet tapaillut muutamaa jätkää lyhyitä aikoja, et ole ollut pitkässä suhteessa, koska jutut eivät toimineet. Tuo tuskin karkottaa ketään. Muista, että ihminen on tyhmä laumasielu. Jos sanot tyyliin "en ole kelvannut kenellekään" annat heti muille ihmisille sellaisen oletuksen, että sinussa on oltava jotain vikaa.

2) yrität liian vähän. Liikaa ei voi edes yrittää. Mene viikonloppuisin baareihin ja arki-iltoina muualle, missä ihmisiä tapaa. Itke vasta sitten, kun olet tehnyt tätä kaksi-kolme vuotta.

Ps. Olin itse joskus samanlainen. Ja en ollut ainoa, etkä sinäkään. Ota neuvoista oppia. :)

Vierailija
10/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jää kuule mistään paitsi, paitsi paljosta paskaa niskaan.

Vierailija
11/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samat ongelmat naisten suhteen, mutta vaatimukseni ovat ainoastaan ettei ole lihava, pompotteleva, yksinkertainen, tai napu napu nalkuttaja. M32

Vierailija
12/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:39"]Mulla on vähän samat ongelmat naisten suhteen, mutta vaatimukseni ovat ainoastaan ettei ole lihava, pompotteleva, yksinkertainen, tai napu napu nalkuttaja. M32

[/quote]Ja ei valita kun viikonloppuna otan viinaa ja alan hakkaamaan. M32

Vierailija
13/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostasko ketään miestä tavata mua?

Ap.

Vierailija
14/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:45"]Kiinnostasko ketään miestä tavata mua?

Ap.

[/quote]

Toki.

Vierailija
15/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tyhmältä!

Vierailija
16/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku olematon tossukka siellä taas valittaa kurjaa kohtaloaan! Voi vattu sentään näitä provoja!!

Vierailija
17/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu mikä ämmä!

24 eikä osaa pestä ikkunoita wuuut! Asutko mutsis luona saatana? 

Olen 2 vuotta vanhempi mies ja kyllä mä jumalauta osaan ikkunani pestä. Ei helvetti. Ei kukaan tollasta tuuppaa kuin kaksi kertaa; yhden takaapäin ja toisen sillalta. Ihan tosi hei. Yritä nyt edes :D

Vierailija
18/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:01"]Surettaa, kun on aina sinkku, vaikka on ihan tavallinen, perusnätti, hoikka nuori nainen ja ulospäinsuuntautunut. Opiskelen, käyn töissä, elän omillani mukava kaveripiiri jne., mutta miesten kanssa ei onnista. Tapailin muutaman kerran erästä poikaa, mutta kun kuuli, etten ollut edes(!) suudellut ketään koskaan, nauroi ja lopetti tapailemisen. Vähän tuskainen olo, kun en kenellekään kelpaa, ja alan olla jo suht vanha, enkä ole vielä seurustellut kertaakaan. Kaipaan hellyyttä, läheisyyttä, seksiä.. ei niin ei.

[/quote]

Osaatko pestä ikkunat niin, ettei niihin jää rantuja?

Vierailija
19/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? :)

Vierailija
20/28 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:01"]Surettaa, kun on aina sinkku, vaikka on ihan tavallinen, perusnätti, hoikka nuori nainen ja ulospäinsuuntautunut. Opiskelen, käyn töissä, elän omillani mukava kaveripiiri jne., mutta miesten kanssa ei onnista. Tapailin muutaman kerran erästä poikaa, mutta kun kuuli, etten ollut edes(!) suudellut ketään koskaan, nauroi ja lopetti tapailemisen. Vähän tuskainen olo, kun en kenellekään kelpaa, ja alan olla jo suht vanha, enkä ole vielä seurustellut kertaakaan. Kaipaan hellyyttä, läheisyyttä, seksiä.. ei niin ei.

[/quote]

Osaatko pestä ikkunat niin, ettei niihin jää rantuja?

[/quote]

En.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme