Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaustesti ei näytä vaikka menkat viikon myöhässä

Vierailija
21.08.2014 |

Menkat on tulleet aina säännöllisesti, korkeintaan päivän tai kahden heitto joskus ollut. Nyt on jo viikon myöhässä ja olen ainakin kuvittelevinani raskausoireita. Mutta testien mukaan en ole raskaana. Olen käyttänyt kaupan testejä. Voiko olla mahdollista, ettei vielä viikonkaan jälkeen näkyisi testeissä? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Kaverilla näkyi vasta verikokeessa.

Onko sulla stressiä? Mulla on sen takia jäänyt välillä menkat välistä. Jos ei niin varaa aika labraan

Vierailija
2/4 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä raskaudessa plussa näkyi heti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:11"]Edellisessä raskaudessa plussa näkyi heti.

ap

[/quote]

No jos ei vastaus kelvannut niin voi voi. Etkä tuotakaan maininnut aiemmin.

Vierailija
4/4 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hermostuttaa, mene verikokeisiin. Mulla oli nyt kesällä kuukautiset päivälleen 2 viikkoa myöhässä ensimmäistä kertaa, muuten kierto on ollut 26-28 päivää eikä yhtään päivää yli 28 näiden viimeksi kuluneiden noin 10 vuoden ajan. Ei ollut just silloin hirveää stressiäkään, ennemminkin olin onnellisin aikoihin. Yhdyntöjä ei ollut tärppipäivinä ja muutenkin epätodennäköistä se olisi ollut, mutta ei ole kiveen kirjoitettua ettei voi tulla raskaaksi, ei vaikka olisi sterilisaatio tehty. En tiedä mistä tuo kahden viikon myöhästyminen johtui, kun kiertoon ei ole aiemmin vaikuttanut mikään, ei järjetön stressi, ei rajut painonpudotukset, ei kilpirauhasen vajaatoiminta eikä tyroksiinilääkityskään, mutta tulivat ne sitten kuitenkin. Rauhoituin kyllä vasta neljän negatiivisen kotitestin ja verikokeen jälkeen, verikokeessa hcg oli alle 3 eli niillä viikoilla se oli selvääkin selvempi nega. Vauva ei olisi ollut katastrofi, olen 30+v. ja toisaalta toivoin että olisin ollut raskaana, mutta ehkä parempi näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan