Voisin erota jos mulla olisi uusi mies valmiina.
Tilanne on vaan sellainen etten tule ilman mieheni taloudellista ja muuta apua ilman toimeen. Suhde kuitenkin arkipäiväistynyt ja haluaisin kokea vielä rakkauden huuman mutta eipä mua enää vaan kukaan huoli.
Kommentit (17)
Rakkauden huumaa tuskin saa kysymyllä ekoilla treffeillä: "haluisitko tukea elättää minut".
Varmaan meistä useimpia sitoo kumppaniin moni muukin asia, kuin rakkaus, esim. lapset, asuntolaina, työttömyys, sairaudet jne. Itse en kuitenkaan haluaisi uutta miestä ns. valmiiksi, vaan tehdä päätöksen erosta ilman uuden miehen/ihastumisen vaikutusta. Niin ja mistä tiedät, että sua ei kukaan huolisi, jos olisit vapaa?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:40"]
Varmaan meistä useimpia sitoo kumppaniin moni muukin asia, kuin rakkaus, esim. lapset, asuntolaina, työttömyys, sairaudet jne. Itse en kuitenkaan haluaisi uutta miestä ns. valmiiksi, vaan tehdä päätöksen erosta ilman uuden miehen/ihastumisen vaikutusta. Niin ja mistä tiedät, että sua ei kukaan huolisi, jos olisit vapaa?
[/quote]
Tiedän sataprosenttisen varmasti ettei kukaan minua huolisi.
Lohdutonta. Kiitos, että muistutit kuinka hyvin mulla asiat on. Oma tupa, oma lupa, omat rahat, omat nahat, eikä erityistä pelkoa mistään. Etenkään ei yksinolosta - nautin siitä.
ne huumat on niin ohimeneviä, ettei sen takia kannata tuommoisia suunnitella
et rakasta vaan olet syöpä ja iilimato. haluat vain miehesti rahat itsekkyydessäsi. jos sinulla olisi selkäranka eroaisit koska et rakasta, riippumatta siitä miten se muuttaa taloudellista tilannettasi. rahallisen hyödyn saaminen suhteen esittämistä vastaan.... sillä on toinen yleisempikin nimi. huoraus.
Sinulla on kiusallinen tilanne. Ymmärrän sitä, että roikut liitossasi, vaikka se tuntuu jotenkin kovin epäreilulta miestä kohtaan. Oletko miettinyt kaikki vaihtoehdot toimeentulosi turvaamiseen ilman miestäsi? Täällä on kaikilla vain yksi elämä, sinulla ja miehelläsi, kannattaa miettiä, miten sen ainutkertaisen elämän viettää.
Olen nainen, joka ei ole onnistunut löytämään ensimmäistäkään rakkautta. Moni mies olisi halunnut kanssani parisuhteeseen, olisin voinut naida rahaa ja paljon, mutta kun en ole välittänyt, olen antanut miesten mennä.
Hui, kuinka vanha olet? Tavallaan ymmärrän sinua, mutta et ilmeisesti ajattele muuta kuin itseäsi. Oletko ajatellut, että mitä tällaisesta uudesta suhteesta tulee jos et ole yhtään miettinyt suhteiden välissä asioita? Eli hyppäisit vain vanhasta sängystä uuteen sänkyyn ja meinasit, että ajatuksesi hyppäävät yhtä helposti myös...? Sanoisin, että surkeaa ja erittäin epäkypsää toimintaa. Odotat myös uudesta suhteelta aivan liikoja ja luulet, että uusi mies pelastaisi koko elämäsi.. Vielä kerran hui. Kasva aikuiseksi ja kanna vastuusi omasta onnestasi, älä kaada sitä muiden niskaan.
Mikä sua nainen oikein vaivaa? Hävettää että jotkut jaksaa olla noin avuttomia ja riippuvaisia miehistä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:55"]
Sinulla on kiusallinen tilanne. Ymmärrän sitä, että roikut liitossasi, vaikka se tuntuu jotenkin kovin epäreilulta miestä kohtaan. Oletko miettinyt kaikki vaihtoehdot toimeentulosi turvaamiseen ilman miestäsi? Täällä on kaikilla vain yksi elämä, sinulla ja miehelläsi, kannattaa miettiä, miten sen ainutkertaisen elämän viettää.
Olen nainen, joka ei ole onnistunut löytämään ensimmäistäkään rakkautta. Moni mies olisi halunnut kanssani parisuhteeseen, olisin voinut naida rahaa ja paljon, mutta kun en ole välittänyt, olen antanut miesten mennä.
[/quote]
Kyllä olen miettinyt kaikki vaihtoehdot toimeentuloni kannalta, niitä ei vaan muita ole. Ja olen minä rakkaudesta mieheeni mennyt hänen kanssaan aikoinaan naimisiin mutta arki on vaan tullut vastaan ja mies ei halua keskustella eikä tehdä mitään elämämme parantamiseksi ja että saataisiin taas rakkaus esille. Ja olen jo vanhempi nainen en enää mikään nuori.
Me ollaan Suomessa. Ei muuta kuin sossun jonoon niin kuin muutkin. Lopeta tuo miesten hyväksikäyttö. Ja lopeta se itseruskettavan yliannostelu. Näyttää ihan karsealta.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:18"]
Me ollaan Suomessa. Ei muuta kuin sossun jonoon niin kuin muutkin. Lopeta tuo miesten hyväksikäyttö. Ja lopeta se itseruskettavan yliannostelu. Näyttää ihan karsealta.
[/quote]
En halua sossun jonoon enkä ole mikään nuori nainen enää.
taas yksi av-mamma joka on miehen kanssa vain ratsastaakseen miehen lompakolla.
hienoa av-mammat! olette ylpeitä itsestänne?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:18"]
[/quote]
En halua sossun jonoon enkä ole mikään nuori nainen enää.
[/quote]
En mäkään halua sossun jonoon, mutta on se kunniallisempi vaihtoehto kuin loisiminen. On elämässä muutakin kuin raha, esimerkiksi itsetunto ja kunnia. Jos ainoa kriteeri on se, ettet halua sossun jonoon, niin voit alkaa vaikka myydä persettäsi. Ota vielä suihin ilman kortsua, niin voit päästä ihan hyville rahoille Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:33"]Tilanne on vaan sellainen etten tule ilman mieheni taloudellista ja muuta apua ilman toimeen. Suhde kuitenkin arkipäiväistynyt ja haluaisin kokea vielä rakkauden huuman mutta eipä mua enää vaan kukaan huoli.
[/quote]
Taas jouduin aikakoneessa 1800-luvulle
Niinpä. Pysy vaan siinä suhteessasi.
Pahinta mitä voisi käydä, olisi että eroaisit ja miehesi löytäisi elämänsä rakkauden.