Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini meni ylästeelle ja parissa viikossa alkoi merkkituotteiden mankuminen

Vierailija
21.08.2014 |

Nyt pitäisi saada joku punainen Jack's Customin pipo. Pipo nyt ei vielä kallis ole mutta mihin sitä joutuu jos tuolle tielle lähtee!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se tuossa iässä on. Ollut kautta aikojen. Meillä kyllä kohtuudella ostetaankin joitain merkkituotteita, mutta toki ei sellaiseen olla lähdetty että kaiken saa mitä mankuu, ei semmoiseen olisi varaakaan. 

Vierailija
2/5 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Eikö ole kiva, kun lapsi haluaa jotain muutakin kuin mitä äiti haluaa ostaa? Mä olen lapsille antanut vapaat kädet jo tosi nuorena, tietyin rajoituksin tietysti. Ihan mitä tahansa eivät saa, kuten jotain yli 200 sadan euron takkia mikä todennäköisesti sopii vain yhden talven. Mun mielestä on hienoa, että lapset hakevat sitä minuuttaan ja itseään juuri vaatteiden kanssa. Hauska katsoa kuvista ja muistella lasten kanssa mitä kausia heillä on milloinkin ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei ole alettu mankua mitään. Tosin eipä olisi hyötyäkään koska rahat riittää nipin napin elämiseen. Mäkin manguin teininä ties mitä mutta vanhemmillani olikin rahaa ostaa. Surettaa kun ei ole varaa koskaan ostaa mitään mitä itse sain. T. Työssäkäyvä äiti

Vierailija
4/5 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:17"]Mitä sitten? Eikö ole kiva, kun lapsi haluaa jotain muutakin kuin mitä äiti haluaa ostaa? Mä olen lapsille antanut vapaat kädet jo tosi nuorena, tietyin rajoituksin tietysti. Ihan mitä tahansa eivät saa, kuten jotain yli 200 sadan euron takkia mikä todennäköisesti sopii vain yhden talven. Mun mielestä on hienoa, että lapset hakevat sitä minuuttaan ja itseään juuri vaatteiden kanssa. Hauska katsoa kuvista ja muistella lasten kanssa mitä kausia heillä on milloinkin ollut.

[/quote]

En toimi pääammattinani kielipoliisina mutta toivon että "200 sadan" oli ajatusvirhe.

Vierailija
5/5 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun toimit kielipoliisina. Mä olen huomannut tuollaisia kummallisia piirteitä kirjotuksissani. Kirjoitan kaikenlaisia omituisuuksia enkä tiedä mistä se johtuu. En ole ennen ollut tälläinen ja vasta alle 40 v. joten mistään dementiastakaan ei pitäisi olla kyse.

3/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi