Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Ärsyttää
21.08.2014 |
Eli tapasin juuri aivan mahtavan, komean ja erittäin menestyneen miehen. Kaikinpuolin oikeastaan täydellinen mutta se penis...levossa sellainen pikkuinen 7-8 centtinen patti ja kovanakaan ei mikään kummoinen. Arvioisin käsituntumalta n 14 centtiseksi. Entisillä miehillä kaikilla ollut isompi mutta muuten taas olleet aivan toista luokkaa tämän miehen kanssa. Mitä tässä pitäisi tehdä...aarrgghh...kaikke ei voi näköjään saada
Kommentit (2)
Huomenta,
olen tottunut kuvaamaasi. kun haluan jotain vaihtelua, extraa, on siihen toiset keinot.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
No minä olen tuon kokoisen kanssa ollut 10v. Ja kyllä riittää, ainoa että panon jälkeen ei ole paikat koskaan hellänä mutta ei kai sillä väliä. Meillä on hyvä seksielämä ja nautin suuresti, ainoa että ratsastus on asento jossa ei mulla tunnu missään eikä sitä paljoa harrastetakaan, takaapäin sen sijaan saa kunnon kyydit pohjaan saakka, ei tarvi hidastella. Myönnän kyllä että isommassa on erilainen tuntu, meillä kun välillä kimppaillaankin ja siten on tuoretta vertailupohjaa. Ehkä se rakkaus ja himo toista kohtaan kuitenkin merkitsee, sillä kukaan ei ole tuntunut samalta kuin oma mies.