Onko täällä muita jotka eivät ole oppineet virheistään?
Mietin olenko ainut huono ihminen tällä planeetalla, tai ainut joka myöntää sen.
Nämä asiat ovat osa jo yli 10 vuotta vanhoja, mutta edelleen pohdin sitä, että koska opin? Eli sotken ihmissuhteeni aina vaan uudelleen ja uudelleen. Olen harrastanut seksiä kolmen eri kaverini poikaystävän kanssa, kaikki tunnustin ja vain yksi kaverini laittoi välit poikki, kaksi muuta laittoi suhteen poikki ja antoi mulle anteeksi. Olen tapaillut muutamaa kaverini exää. Oman pitkän suhteeni jälkeen aloin seurustelemaan exäni kaverin kanssa, ja nyt petän tätä miestä kaverini exän kanssa, joka on myös mieheni kaveri.
En tiedä mikä mua vaivaa? Kaikki ovat olleet liiankin ymmärtäväisiä mua kohtaan kun olen sotkenut asiat, kun on hetken ollut rauhallista keksin taas uuden tavan kietoutua yhä syvemmälle tähän kieroutuneeseen ihmissuhdeverkkoon. Mielestäni mulla ei ole huono itsetunto, mutta huomaan että vain tutut miehet kiinnostavat, etenkin kavereiden miehet ja miehen kaverit. Ja näemmä kaikki miehet ovat niin moraalittomia, että heitäkin tuntuu kiinnostavan. Nyt olenkin pohtinut, katkaisenko välit kaikkiin ja muutan ulkomaille. Kuitenkin sielläkin sotken asiat taas uudelleen..