Pepsodent mainos (Iskä ja Elias)
Raivostuttava mainos!! Opettaa kaikenlisäksi harjaamaan väärin, mistään kilpailusta kyse..
Kommentit (20)
Kumpi oli kamalampi, se ensimmäinen vai se toinen? Minä en osaa päättää.
Ei tuosta mainoksesta voi pitää kuin mainostiimi itse ja kyseisten ihmisten sukulaiset.
Tätä on haukuttu pitkään ja mä en ikinä näe sitä, höh!
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:14"]Kumpi oli kamalampi, se ensimmäinen vai se toinen? Minä en osaa päättää.
[/quote]
Molemmat ovat oksettavia!! Aargh, miten se aikuinen mies onkin suostunut niihin?? Sen penskan nyt viel ymmärtää, ettei tajua miten nolaa itsensä.
Puistattaa! Typerin mukahauska mainos vuosiin!
Mitä se Elias huutaa siinä lopussa? Mä kuulen sen aina muodossa "Mä voitin, mä voitin, miten tylsää on!", mutta tuntuisi jotenkin tyhmältä.
Eräällä julkkiksella on poika nimeltä Elias. Onko heistä kyse? Jos on niin kuvottavaa katsomattakin!
Katsoin mainoksen poikani, 13 vuotiaan, kanssa (CV: kaksi Hymypoika -patsasta, stipedi viidenneltä luokalta, seitsemännen luokan keskiarvo 9,8). Poikani artikuloi näin sanoen: "Isä, saanko puhutella? En käsitä, miksi tuo lapsi on noin typerä, enkä oikein sisäistä sitäkään, miksi hänen isänsä on vielä typerämpi." Vastasin pojalleni: "Poikaseni... Tämän mainoksen tarkoitus on vedota alempaan sosiaaliluokkaan, jolla ei ole niin hohtavat hampaat kuin meillä. Siksi siinä käytetään huonoa huumoria".
Saan henkisen syövän, jos kuulen siitä saatanan ärsyttävästä mainoksesta vielä yhdenkin kerran! >:/
mulla nousee aina verenpaine, kun kyseinen mainos tulee... järkyttävää paskaa.
Voi ei, mä luen=kuulen jo tuon otsikon sillä "Iskä ja Elias"-äänellä.
Oksennus lentää kaaressa aina, kun tämä mainos tulee. Hyi! Miksi nykyään kaikki mainokset on niin kamalia ja rasittavia?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:16"]
Tätä on haukuttu pitkään ja mä en ikinä näe sitä, höh!
[/quote]
Et ole jäänyt mistään paitsi. Ei löytyny youtubesta; koetin kyllä etsiä tovin aikaa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:38"]Mitä se Elias huutaa siinä lopussa? Mä kuulen sen aina muodossa "Mä voitin, mä voitin, miten tylsää on!", mutta tuntuisi jotenkin tyhmältä.
[/quote]
"mä voitin, mä voitin koko kisan!"
Itseäni ottaa eniten päähän se "sä harjaat liian lujaa, aikasakko"
"iiiskääää jaaa Eeeeliaaas" hyrrrr *puistatus*
Kaipa tää on niitä, joista on tarkoituksella tehty ärsyttävä. Kun koetin löydää videota, tuli osumia tosi moneen paikkaan, missä tämä haukutaan -> painuu mieleen ärsyttävyydellään. Ei kukaan ole voinut ajatella tuota hauskaksi, ei mitenkään.
Mun mielestä tää mainos on hauska, en tajua mitä rasittavaa tässä on. Trivagon mainos kamala, tämä parhautta :0)
Nyt on tullut uusi Pepsodent-mainos, jota vaivaa paha "lukihäirä". Mainoksessa on ihan suloisia pikkulapsia, mutta mainoksen lopussa näkyy oikeassa alakulmassa teksti: Hymy muutaa kaiken.
Liian vaikeita nuo suomen kilen kaksoiskonsonantit mainosnikkareille!
Eläkeläisopena voin ilmoittautua oikolukijaksi uusiin Pepsodent-mainoksiin.
Tosi ihana mainos! :)):):) Oikein hauska, isä on komea, suorasilmäinen uros ja Elias söpsökkä pikkuinen poikuliini!:) Hah, iskä & Elias ! <33345