Valmistun keväällä ja mulla on melkein 100% varmasti vakituinen työpaikka silloin. :)
Olin kesätöissä oman alan firmassa ja työsopimus on toistaiseksi voimassa. Koeaika loppuu syyskuun lopussa.
Oon aika ilonen. :)
Kommentit (24)
Onnittelut, ei ole työ heti valmistumisen jälkeen itsestään selvyys nykyään!
Eikö sulla oo ystäviä vai miksi kerrot täällä?
Sydämelliset onnittelut kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:26"]Ala?
[/quote]
Valmistun putkiasentajaksi.
Fiksumman kuvan itsestäsi olisit antanut kirjoittamalla vaikka 90% varma, kuin "melkein 100% varma".
AP on varmaan lähihoitaja tai parturikampaaja.
mun vanhin tytär valmistuu kauppatieteiden maisteriksi joulukuussa ja hänkin sai jo nyt vakituisen työpaikan samasta firmasta jossa on kesätöissä
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:29"]Fiksumman kuvan itsestäsi olisit antanut kirjoittamalla vaikka 90% varma, kuin "melkein 100% varma".
[/quote]
Parturi- kampaajan ja lähihoitajan työllistymismahdollisuuksista ei voi edes puhua samana päivänä.
Missä vaiheessa opiskelet loppuun? Vai onko tuo osa-aikatyö?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:28"]Eikö sulla oo ystäviä vai miksi kerrot täällä?
[/quote]
Kiitos :)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:28"]Eikö sulla oo ystäviä vai miksi kerrot täällä?
[/quote]
Kai tääl saa kertoa :) ja kiitos
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:29"]Fiksumman kuvan itsestäsi olisit antanut kirjoittamalla vaikka 90% varma, kuin "melkein 100% varma".
[/quote]
Katkes ajatus. Sori.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:31"]Missä vaiheessa opiskelet loppuun? Vai onko tuo osa-aikatyö?
[/quote]
Oon työmaapäivät töissä ja attoaineet koulus. Työharjoittelun olen siellä ja valmistuttuani olen täydet viikot.
Niin, se on "toistaiseksi".
Eli kunnes tulee yyteet ja...
Tosi hieno homma! Onnea elämään, on mahtavaa että nykyäänkin joillakin käy flaksi ja pääsee aloittamaan elämän opiskelujen jälkeen ilman lappujen täyttelyä ja kituuttamista :) *peukku*
Onnea! Hyvä alanvalinta, jolla töitä varmasti riittää.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:38"]Onnea! Hyvä alanvalinta, jolla töitä varmasti riittää.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:37"]Niin, se on "toistaiseksi".
Eli kunnes tulee yyteet ja...
[/quote]
No tuskin pienes firmas iham äkkiä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:38"]Farmaseuteilla sama, onnea vaan!
[/quote]
Kiitos. :)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:38"]Tosi hieno homma! Onnea elämään, on mahtavaa että nykyäänkin joillakin käy flaksi ja pääsee aloittamaan elämän opiskelujen jälkeen ilman lappujen täyttelyä ja kituuttamista :) *peukku*
[/quote]
Ala?