Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olette salanneet puolisoltanne?

Vierailija
20.08.2014 |

Ja miksi? Ei välttämättä tarvitse olla mitään pettämiseen liittyvää vaan esim. jokin sairaus, velka ym. Tuliko asia julki ja jos tuli niin miten?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin miehellä oli kymmenien tuhansien eurojen velka, jonka tarkoituskaan ei lopulta selvinnyt. Ei mitään näyttöä mistään mitä kyseisellä rahasummalla olisi hankittu.

Vierailija
2/13 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa en kehdannut kertoa luottokorttivelkani määrää, vaikka se oli vain noin 2000 euroa. Häpesin, koska tunsin itse itseni epäonnistuneeksi, kun en saanut sitä maksettua pitkään aikaan vaan olin jatkuvassa kierteessä, jossa kuun alussa maksoin velkaa pois ja kuun lopussa maksoin taas luotolla. Lopulta kuitenkin kerroin ja helpotti toki, nykyään velka on maksettu.

Edellisessä suhteessa en kehdannut pitkään (siis pariin vuoteen!) kertoa, etten ollut harrastanut seksiä kuin yhden ihmisen kanssa ennen tuota kumppania. Olin reilusti yli parikymppinen ja epävarma ja pelkäsin kokemattomuuteni olevan jotenkin epänormaalia. Olin siis valehdellut, että kumppaneita oli yksi enemmän. Lopulta siinäkin suhteessa kuitenkin paljastin totuuden, ja vaikka mies oli valehtelemisesta loukkaantunut, ei asiasta muuten noussut mitään numeroa.

Nykyään en salaa enää mitään. Aivan turhaa energiaa menee sellaiseen. Mielummin suuttukoon mies totuudesta kuin minä kärsin salailijan tunnontuskia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuoliherpes, lääkärissä todettu, ei ole kukkinut moneen vuoteen enää.

vien tämän salaisuuden hautaan mukanani.

Vierailija
4/13 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen salannut entisen uskontoni ja pidän edelleen salassa.

Vierailija
5/13 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että olen kahdesti ollut nuorena luottotiedoton. Vaikka syyt olivatkin ymmärrettävät, en halua siitä puhua.

Vierailija
6/13 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ipad tippui eilen lavuaariin ja siitä meni ääni. Harmittaa. En ole vielä kertonut ja mietin josko vaan  sanoisin että " voi ihmettä, ääni meni, onpa kummallista". Ei varmaan niin kamalaa jos tama on suurin salaisuus.

Vierailija
7/13 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen salannut luottotietojen menetyksen ja ulosottovelat. Ei ole tullut ilmi, enkä aio kertoakaa, jos ei aivan pakottavaa syytä tule. 

Vierailija
8/13 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaikkia kännisekoiluitani ole kehdannut kertoa. Olen sentään parantanut tapani. Ja syy siihen on, etten halua epäluottamusta välillemme ja toiselle pahaa mieltä.

Vierailija
9/13 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa tullut tehtyä kaikenlaista typerää..

Vierailija
10/13 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee puuhailtua vähän kaikkea eli pientä säätöä muiden kanssa..

Vierailija
11/13 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että ex-kumppani on erittäin menestynyt ja todella rikas. En halua, että nykyinen tuntee mitään alemmuuskompleksia, kun tuntuu että miehet (ja av) mittaa aina kaiken rahassa.

Vierailija
12/13 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää!

Vierailija
13/13 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätöä saman sukupuolen kanssa nuorempana, en siis koe olevani edes bi enää. Mutta kaikkea on pitänyt kokeilla.