Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkeä käly

Vierailija
20.08.2014 |

Hyviä ehdotuksia miten toimia kälyn suhteen? Rouva ilmoitti, että 3v4kk lapseni ei paljoa puhu, koska annamme lapselle Paula-vanukkaita. Lapsi pääsee ensi viikolla puheterapeutille, kuukauden päästä neuvolalääkärille, neurologilähete tulossa, neuvolapsykologilla käyty ja mahdollinen tuleva diagnoosi dysfasia. Lapsi ollut aina äärimmäisen valikoiva syömisissään ja erikoistilanteissa, joissa kälyni on lasta nähnyt, lapsi on saanut syödä kyseisiä vanukkaita. Eivät siis kuulu edes jokapäiväiseen ruokavalioon. Olen erittäin loukkaantunut ja mielestäni oikeutetusti ja käly ei nää kommenteissaan mitään pahaa. Asiallisia kommentteja kiitos.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha hiilestyä jos toinen selkeästi provosoi. Silloin maltti on järkeä. Eli anna olla ja peruuta.

Vierailija
2/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:03"]Turha hiilestyä jos toinen selkeästi provosoi. Silloin maltti on järkeä. Eli anna olla ja peruuta.

[/quote]

Oliski pelkkä provo. Valitettavasti ihan tosissaan sanoi. Suomeksi siis syytti minua, että olen itse aiheuttanut lapselleni kehitysongelmia _vanukkaalla_. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin räjähtänyt nauramaan noin idiootista kommentista! Anna olla, jos toiselle on lusikalla annettu, niin älä vaadi kauhalla :)

Vierailija
4/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap mutta en usko tarinaasi. Satuin juuri n. Tunti sitten lukemaan ketjua jonka eräästä kommentista varastit tämän tarinan....

Vierailija
5/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:36"]Sori ap mutta en usko tarinaasi. Satuin juuri n. Tunti sitten lukemaan ketjua jonka eräästä kommentista varastit tämän tarinan....

[/quote]

Eikä pieneen mieleesi tullut, että olisin sama henkilö kuin pannariketjussa? ap

Vierailija
6/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin kälylle kenkää!

Vierailija
7/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

erota se sika sun veljestä

Vierailija
8/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala huutamaan sille ilkeyksiä pää punaisena täristen.

Voit myös ohittaa moiset kommentit vaikka pitkällä katseella.