Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia raskaana olevat haluaa ostaa

Vierailija
20.08.2014 |

kotidopplereita?? siis mikä järki?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia ettei stressi ole hyväksi vauvalle ja km pelko aiheuttaa ylimääräistä ahdistusta.

Vierailija
2/6 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenrauha syynä mullakin. On ollut alkuraskauden keskenmenoja ja yksi myöhäinen keskenmeno. Rauhoittaa kovasti mieltä kuulla, että vauva on ainakin elossa, vaikkei se syke tietenkään takaa, että kaikki olisi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai niillä muille ole käyttöä kuin raskaana oleville

Vierailija
4/6 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huoli oli vauvasta kova, oli mukavaa kuunnella sydänäänet ja laskea pulssi. Toi tavallaan turvaa raskausaikaan (joka ei kohdallani ollut helppo ja keskenmenon riski tuli puolivälin jälkeen)

Vierailija
5/6 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, juuri se järki, ettei tarvitse vkolla 12 nt-ultrassa huomata, että alkio on kuollut 5 viikkoa sitten tmv. Itsellä ainakin kova km-pelko, ja uudelleensynnyttäjänä pääsisin neuvolaan 2 kertaa ennen vkoa 20. Kyllä siinä helpottaa silloin tällöin kuunnella, että vauva on elossa. En myöskään tajua, miksi jotain muuta risoo kun joku on dopplerin hommannut. Ainiin, mutta tällä palstallahan jokainen tekee väärin, teki sitten miten hyvänsä..vmp.

Vierailija
6/6 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenrauhalle. Keskenmenolle ei voi mitään, mutta eipä sit ainakaan tarvi paniikissa ravata lääkärissä kun vainoharha iskee. Terveydellisistäkin syistä olisi parempi että kuollut lapsi havaittaisiin mahdollisimman varhaisessa vaiheessa ja poistettaisiin.

Itse olen kokenut myöhäisen keskeytyneen keskenmenon ja olen sen takia ihan hermona. Tavallisesti vanhemmat saavat halutessaan hyvästellä lapsensa, mutta omani oli ehtinyt sulaa siihen kuntoon ettei ollut mitään mitä kädessä pidellä. Elämä on epäreilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä