Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla tällaisia oireita vaaleasta viljasta ja sokerista?

Vierailija
20.08.2014 |

En pysty lainkaan syömään esim. pastaa, riisiä tai runsaasti sokeria sisältäviä tuotteita, jos aion oleilla ihmisten ilmoilla. Sama hiilihapotettujen juomien kanssa. Maha turpoaa ja saan hirveitä ilmavaivoja. Ripulia ei tule, paitsi jos pidätän pieruja. Keliakiasta ei siis ole kyse. Pitkään kärsin ilmavaivojen kanssa, kunnes kokeilin jättää pastat sun muut pois ruokavaliosta, ja aloin syödä lähinnä salaattia sekä kanaa, lihaa ja kalaa. Toki voin syödä näin yksin ollessani, mutta seurassa tai ruokalassa, jossa tarjotaan "normaalia" suomalaista ruokaa, olen aivan tuskissani täynnä ilmaa olevan vatsani kanssa. Leffaillat pizzoineen ja karkkeineen ovat täyttä tuskaa - en malta olla koskematta herkkuihin, vaikka tiedän, että loppuilta on täysin pilalla. :( Miten muut samasta ongelmasta kärsivät pärjäätte, voiko tätä hoitaa mitenkään? Oletteko saaneet mitään diagnoosia? Kaikki vinkit ovat tervetulleita!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin pitkän tauon sokerin ja valkoisen jauhon käytöstä. Nyt, kun välillä haksahdan, tulee lihas- ja nivelkipuja, päänsärkyä ja alan haista tunkkaiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on jokin hiilihydraatin imeytymishäiriö, jolloin hiilihydraatit jäävät bakteereille ja syntyy kaasuja.

Ryhdy karppaajaksi, niin nuo vaivat jäävät pois.

Vierailija
4/10 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan sama juttu. Ongelma pahentui viime keväänä. Vatsa turpoaa välillä aivan mahdottomaksi ja on tosi kipeä. Keliakia tutkittiin, mutta ei ole sitä. Itse olen huomannut, että ongelma alkaa yleensä viljoista (paitsi kaura) ja sokerista. Toisaalta ei tule aina, joten on vaikea ennustaa.

Vierailija
5/10 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että vastaavat oireet saan kaikista alkoholijuomistakin.

Ap

Vierailija
6/10 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilen, että mulla on ärtyvän suolen oireyhtymä... Tuntuu että kaikesta tulee vatsakipuja ja vaivoja :/ pakko minunkin alkaa muuttaa ruokavaliota. Ajattelin jättää aluks viljat ja maitotuotteet pois :/

Vierailija
7/10 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelläni tulee tuollaiais mahaoireita vehnästä ja sokerista, yhdessä varsinkin. Hän jätti vuosi sitten ne ruokavaliostaan, turvotukset lakkasivat ja sivutuotteena iho parani aknetaipumisesta kokonaan.

Vierailija
8/10 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutako perse laulamaan! Kunnon setti piristää sinun ja muiden päivää kummasti!

Vierailija
9/10 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIIVASYNDROOMAA,ON KOKEMUSTA, DIEETTI AUTTAA!!!

Vierailija
10/10 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kasvissyöjä karpata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän