Kahden vuoden yrittämisen jälkeen, olen nyt raskaana <3
Kaksi vuotta siihen meni ja monet itkut itkettyä. Pelkoa, ettei koskaan onnistu.
Ajatuksena oli, että viimeistään tammikuussa hakeudutaan hoitoihin. Mutta nyt tulinkin luomusti raskaaksi <3
Että toivoa on, lapsettomat. Vaikka pahalta tuntuu, ja pelkää ettei koskaan onnistu, niin ihmeitä tapahtuu. Minulla on nyt mahassa sellainen ihme.
Kommentit (7)
Maailmassa on muutenkin liikaa ihmisiä...
Kiitos :)
Jotenkin oudosti vaan tiesin asian jo ennenkuin mitään vielä testeissäkään näkyi. Aina on ollut joka kuukausi toivoton tunne ja ajatuksena, että ei taaskaan. Mutta nyt oli erilaista.
Sitten kun vielä jouduimme viikonloppuna lähtemään kesken illanvieton pois, koska voin todella pahoin ja muiden ihmisten alkoholit haisivat todella pahalle (itse en tietenkään juonut, kun oli niin vahva tunne siitä, että nyt olisi onnistunut), saatoin olla jo todella varma.
Tänään sitten raskaustestiin ilmestyi toinen viiva.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:11"]Kiitos :)
Jotenkin oudosti vaan tiesin asian jo ennenkuin mitään vielä testeissäkään näkyi. Aina on ollut joka kuukausi toivoton tunne ja ajatuksena, että ei taaskaan. Mutta nyt oli erilaista.
Sitten kun vielä jouduimme viikonloppuna lähtemään kesken illanvieton pois, koska voin todella pahoin ja muiden ihmisten alkoholit haisivat todella pahalle (itse en tietenkään juonut, kun oli niin vahva tunne siitä, että nyt olisi onnistunut), saatoin olla jo todella varma.
-ap-
[/quote]
Minulla oli sama homma. Lähes kolmen vuoden yritys ja monta pettymystä. Koitin puskea raskausajatuksia pois päästä ettei pudotus olisi negasta niin kova, mutta jotenkin vain tiesin että nyt on tärpännyt. Itse asiassa mulla oli vahva tunne siitä jo silloin kun lasta touhuttiin :D
toivottavasti kaikki menee hyvin ja teistä tulee pian vanhempia <3
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:11"]Kiitos :)
-ap-
[/quote]
Minulla oli sama homma. Lähes kolmen vuoden yritys ja monta pettymystä. Koitin puskea raskausajatuksia pois päästä ettei pudotus olisi negasta niin kova, mutta jotenkin vain tiesin että nyt on tärpännyt. Itse asiassa mulla oli vahva tunne siitä jo silloin kun lasta touhuttiin :D
toivottavasti kaikki menee hyvin ja teistä tulee pian vanhempia <3
[/quote]
Olin aina epäillyt sitä väitettä, kun sanotaan että moni nainen vaan tietää, kun on raskaana. Mutta jotenkin sen vaan tiesi. Ehkä sitten on jotenkin erilainen olo, että alitajuisesti tietää jotain olevan nyt käynnissä.
Toivon myös, että kaikki menee hyvin ja että pääsisi miehen kanssa pian ihmettelemään aikaansaannosta ultrassa :)
-ap-
<3