Voiko 20-24-vuotiaana alkanut parisuhde olla kestävä?
Kommentit (18)
Mulla alkoi ennen tuota ja 15 vuotta ollaan tässä jo porskuteltu..
14 vuotta on jo naimisissa oltu, olin 20 kun mentiin naimisiin...
No meillä tuli keväällä 33 avioliittovuotta täyteen, olin 22 vuotias avioituessamme. Edelleen suhteemme on hyvä, lämmin, rakastava, toisiamme kunnioittava.
Tietysti voi, kyllähän useimmilla on jo tuossa iässä kokemusta seurustelusta. Jos taas suhde on alkanut 15-vuotiaana niin monella tulee alle 30-vuotiaana kriisi. Tässäkin toki poikkeuksia, siskoni ollut teini-iästä asti miehensä kanssa ja nyt ikää 44.
Mun vanhemmat oli 17 ja 19, vuosikymmeniä naimissa olivat. Tosin tänä päivä nuo arvot on ihmisillä vähän toisenlaiset, eli varmaan riippuu ihmisistä tuo asia.
Tapasimme vuonna 1982 kun olin 22-vuotias ja edelleen yhdessä:)
22-vuotiaana alettiiin styylaamaan, nyt 30-v ja naimisissa.
Missä vaiheessa ikä määrittää hyvän suhteen ylipäätään? Riippuu persoonallisuuksista, älykkyysosamäärästä ja siitä, opitaanko elämään parisuhteessa tai jakamaan elämää toisen kanssa.
21 ja 23 oltiin, kun alettiin :) Nyt reilu kolmikymppisiä ja 10 vuotta yhdessä, joista viisi naimisissa, 2 lasta. Kestää minkä kestää, yhdessä ollaan niinkauan kun ollaan onnellisia.
Silloin 22 v ja nyt yli 10 vuotta.
Oltiin 20 ja 21. Nyt ollaan oltu yhdessä melkein 18 vuotta ja loppua ei näy.
Aika typerä kysymys ap.
Olimme 18-vuotiaita kun aloimme seurustella ja nyt yhteisiä vuosia takana 30!
Vanhempani kihlautuivat 21-vuotiaina, menivät naimisiin 23-vuotiaina ja edelleen ovat yhdessä 60-vuotiaina. Onnellisilta vaikuttavat vieläkin :)
Tavatessamme mieheni kanssa, olin 17. Näyttäisi suhde kestävän (vaikka helppoa ei aina ole ollutkaan, tietenkään). Nyt ikää jo yli 40 vuotta.
Ainakin se on kestävämpi kuin kolmi-nelikymppisinä solmittu liitto.
No ainakin itselläni on kestänyt jo yli kymmenen vuotta =)