Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan pojan.

Vierailija
20.08.2014 |

Tästä syystä en aio tehdä yhtäkään lasta, koska pelkään/luulen pettyväni raskaasti, jos lapsi onkin tyttö.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Vierailija
2/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirves sängyn alle. Tai käy Kiinassa opintomatkalla, ne osaa synnyttää vain poikia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka syövät paljon suklaata, saavat poikalapsia!

Vierailija
4/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä oikein mässäsin suklaalla raskaana ollessani ja sitä ennenkin ja sain silti tytön :D Ihana pieni nyytti <3

Vierailija
5/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida lähteä kokeilemaan noita poppaskonsteja. Mielummin olen lapseton. Oikeasti. En voisi elää itseni kanssa, jos vihaisin lastani "väärän" sukupuolen takia. Ei pieni lapsi ansaitse sellaista.

Vierailija
6/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähdätkää yhdyntä ovulaatiohetkeen, poikasiittiöt on nopeampia:) Noin me saatiin kaks poikaa. Kolmannesta toivottiin tyttöä, ajoitettiin yhdyntä toisin ja tyttö tuli.

Vierailija
7/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hyvä että jätät lapset saamatta. parempi ettet saa lasta jos olet noin itsekäs.

Vierailija
8/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin halusin. Ja sain. Mutta olisin rakastanut tyttöäkin, joten eri tilanne.

Vierailija
9/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa. Enkä tarkoita nyt edes aloittajaa, vaan noita hänelle osoitettuja 50-prosenttisen toimivia pojantekoneuvoja.

Vierailija
10/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta toivoin poikaa, sain. Tokalla ei ollut väliä, toinen poika tuli. Tyttö olis ollut yhtä ihana kummassakin tapauksessa. Mutta epäilen että olet provo, kuten usein tämäntyyliset aloitukset. Halutaan mollata tyttöjä/poikia.

Vierailija
11/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan tytön ja kuitenkin tiedän, että mahassani kasvava elämän ihme on minulle aivan yhtä rakas poikanakin.

Vierailija
12/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Mä nimenomaan halusin tytön. Ja tyttö tulossa kahden kätilön mukaan :)

Vierailija
13/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli lievä pettymys kun saimme tietää että odottavamme poikaa. Olin haaveillut tytön pukemisesta ja muutenkin ajattelin että tyttö on helpompi minulle koska en tiedä pojista mitään!

Kun vauva syntyi,.. En olisi voinut kuvitella tyttöä tilalle. Poikani on minulle maailman täydellisin juuri tälläisenä, pippelin kanssa.

Vierailija
14/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös kaksi poikaa ajoitettu ovulaatioon ja tyttö tehty sitä ennen. Eli kyllä nuo konstit toimii, vaikka mitä mieltä oltaisiin. Olen aina halunnut kolme poikaa ja se kolmas tuli yllättäen.

Vierailija
15/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 14:53"]Mulla myös kaksi poikaa ajoitettu ovulaatioon ja tyttö tehty sitä ennen. Eli kyllä nuo konstit toimii, vaikka mitä mieltä oltaisiin. Olen aina halunnut kolme poikaa ja se kolmas tuli yllättäen.

[/quote]

Kyllä, koska poikasiittiöt ovat nopeampia, tyttösiittiöt kestävämpiä. Tutkittu juttu.

Vierailija
16/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kyllä toimi ovulaation tikutus pojan saamisessa :) Tyttö tuli taas hommailuilla viikkoa ennen ovista. Mutta jos noin ehdoton olet sukupuolen suhteen niin ehkä ei kannata koittaa tuotakaan.. 

Vierailija
17/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tutkittu juttu", tarkoitatko sitä jotain 70-luvun huijauskirjaa? Sitähän ei ole pystynyt kukaan muu todistamaan tieteellisesti, kuin tämä lääkäri, joka rikastui hyvin siitä. Pelkkiä väitteitä, tutkittu sitä ei ole (tai siis tutkittu varmaan paljonkin, muttei mitään näyttöä tuon väitteen tueksi ole). Itseasiassa ihan pikkuinen mahdollisuus on todettu ajoituksella, mutta niin päin että ovulaation aikaan syntyi enemmän tyttöjä. Mutta muuten tuo "metodi" on ihan huuhaata, Saatiin vaan tieteelliseltä kuulostava keino epätoivoisille ihmisille. :)

Vierailija
18/19 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkyykin hyvin tuota tutkimustietoa yhdynnän ajoittamisesta ovulaatioon nähden (figure 4): http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJM199512073332301 :)