Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkikö mies minut kertapanona vai tyttöystävämateriaalina

Vierailija
22.05.2026 |

Olin viikko sitten perjantaina opiskelijatapahtumassa, jossa eräs mies tuli juttelemaan minulle. Kävimme tapahtuman aikana ostamassa juomaa lisää ja juttelimme melko paljon. Tosin mies jutteli vähän aikaa toisellekkin naiselle. Laittoi kuitenkin puhelinnumeronsa minun puhelimeen.

Tapahtuman lopussa juttelimme taas ja lähdimme tapahtumassa yhdessä. Matkalla hän ehdotti ”kämpän esittelyä” luonaan. Kieltäydyin kuitenkin, koska aamulla olin pääsevinäni ajoissa junaan (en päässyt:D). Lauantai-aamuna hän laittoi viestiä, että harmi, kun lähdit niin kiireellä. Sitten olemme jutelleen vähän alle viikon pari viestiä päivästä, sopineet yhdet treffitkin. Kuitenkaan hän ei ole vastannut eilen iltapäivällä laittamaani viestiin enää.

Halusiko hän vain yhden illan jutun ja vaikutin helpolta, jolloin tämä hiljattainen ghostaus oli viesti, että en kiinnosta parisuhdemielessä vai voiko tästä vielä syntyä jotain? Taisin ihastua mieheen enkä halua mennä rikki tästä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumishaluinen ja - kykyinen mies tekee kyllä selväksi kiinnostuksensa melkolailla heti jos kunnolla kolahtaa. 

Enkä siis väitä, että ensikohtaamisella heittäytyy yhden polven varaan vaan, että kyllä se oikeasti poikkeuksellinen nainen pyörii pakkomielteen lailla päässä, eikä ole varaa ghostailla ja himmailla ja jututtaa muita naisia. 

Sitä se ei katso kuinka nopeasti seksi kuuluu asiaan. Joillain heti, joillain vasta seurustellessa. 

Paha ihan vieraista ihmisistä sanoa, mutta ei tuo miltään korviaan myöten ihastuneelta kuulosta. 

Vierailija
2/3 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vastaus sinulle kuin kaikille muillekin saman kysyjälle. Jos mies ei pidä oma-alotteisesti yhteyttä ja huolehdi tarkoin siitä, ettei pahoita mieltäsi, häneen ei kannata tuhlata aikaa. Ei se sitä tarkoita, että olisit näyttänyt helpolta tai muutakaan negatiivista, hän ei muuten vain ole riittävän kiinnostunut, on ihastunut toiseen enemmän tms. Ei mies kuitenkaan ketään epämiellyttävää yritä pokata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais pyörittää kahta naista yhtäaikaa ja helpon kanssa nopeeta punkkaan ja sit löytänyt uutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi