Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moi! Voisitteko lopettaa mun ja blogini häiriköimisen!

Vierailija
20.08.2014 |

Pipsa täsä tere! Voisitteko lakata spämmäästä blogiani täällä sekä blogini kommenteissa. En tule julkaisemaan mitään asiattomuuksia! Jos on pakko jotain sanoa laittakaa vaikka sähköpostia. Mä syön vähän koska mä voin. Ei ole minun ongelmani että se on teille ongelma. Tää läski osaa syödä vähän mutta myös paljonkin. Voisitteko myös lopettaa väitteen että rääkkään kissojani ja että ovat reissumme ajan olleet kotona yksin. NIILLÄ ON OLLUT HOITAJA! Tähän loppuun vielä haluan sanoa että keksikää itselleni vähän parempaa tekemistä kuin bloggaajien haukkumisen. Jos vihaluette blogeja niin nouskaa vihanne yläpuolelle! Älkää antako sen syödä sisintänne kuin isokin syöpä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 14:07"]No jaa eikös tuo kuulosta aika paljon Pipsalta? Ja oli just kommentoinut blogiinkin samoihin aikoihin ja nyt on tullut uus postauskin. Kaikki täsmää.

[/quote]

Enemmän se sinä kuulostat Pipsalta kuin aloittaja ;)

Vierailija
2/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu on otettu talteen ja vinkattu poliisille. Identiteettivarkaus on rikos.

;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story bro!

Vierailija
4/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono identiteettivarkausyritys.

Vierailija
5/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa Pipsa!!! Ja nyt nouset itsekin noiden spämmääjien yläpuolelle eikös vaan?

Vierailija
6/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 13:47"]

Mahtavaa Pipsa!!! Ja nyt nouset itsekin noiden spämmääjien yläpuolelle eikös vaan?

[/quote]Kiusaaja jatkaa kiusaamistaan joka tilanteessa ilman sairaudentuntoa.

Vierailija
7/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, minä en ole koskaan lukenut kenenkään blogeja, ettäs tiedät. En ymmärrä koko konseptia - yksi kehuu itseään ja toiset joko kehuvat takaisin tai sitten vastaavasti haukkuvat. Ei voisi olla mitään sen turhempaa.

Vierailija
8/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa eikös tuo kuulosta aika paljon Pipsalta? Ja oli just kommentoinut blogiinkin samoihin aikoihin ja nyt on tullut uus postauskin. Kaikki täsmää.