Olen sanonut miehelleni "rakastan sinua" viimeksi vuonna 1999.
Muistaakseni. Väittäisin, että ehkä silloin uuden suhteen hormonihöyryissä menin noin sanomaan.
Tuntuu oudolta kun täällä jotkut sanovat lepertelevänsä jatkuvasti jotain rakkaudesta, ja jopa työkaverit sanovat puhelimessa miehilleen niin. :P
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:57"]Rupesin oikein miettimään että miltä se tuntuisi jos niin pitäisi sanoa. Vaikea edes kuvailla. Mielummin sairastaisin noro-viruksen tai lapioisin lehmän lantaa koko kesän. Tai söisin torakan oikein hartaasti pureksien. Ap
[/quote]Sinä olet pelkuri ! Kokeile uskallatko sanoa
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:57"]Rupesin oikein miettimään että miltä se tuntuisi jos niin pitäisi sanoa. Vaikea edes kuvailla. Mielummin sairastaisin noro-viruksen tai lapioisin lehmän lantaa koko kesän. Tai söisin torakan oikein hartaasti pureksien. Ap
[/quote]Sinä olet pelkuri ! Kokeile uskallatko sanoa
[/quote]
En. Yök. Ap
Onko teillä muuten läheisyyttä? Osoitatteko hellyyttä toisillenne? Onko seksiä?
Meillä kyllä sanotaan, että rakastetaan. Myös halataan ja pussaillaan päivittäin. Pieniä huomaavaisia tekoja kumppanille. Ei riitä todistukseksi rakastamisesta pelkästään se, että ollaan naimisissa. Pitää sen rakkauden näkyä muutenkin.
Minusta on ainakin ihanaa kun mies yht'äkkiä tulee halaamaan ja sanoo rakastavansa. Se nyt vaan yksinkertaisesti tuntuu hyvältä.
Ap taitaa olla katkera ja kateellinen ihmisille jotka edelleen vuosienkin jälkeen uskaltaa tunnustaa rakkautta puolisolleen.
T. Mies
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:09"]Onko teillä muuten läheisyyttä? Osoitatteko hellyyttä toisillenne? Onko seksiä?
[/quote]
Ei ole seksiä, mies ei halua. Pahimmillaan on pihdannut 4 vuotta yhteen menoon. Hellyyden kanssa meni niin että minä surin ja itkin ensimmäiset 5 vuotta sen puutetta (myös seksinkin kyllä), miestä ei silloin kiinnostanut. Nyt mies haluaa välillä läheisyyttä mutta minua ei enää huvita. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:09"]
Meillä kyllä sanotaan, että rakastetaan. Myös halataan ja pussaillaan päivittäin. Pieniä huomaavaisia tekoja kumppanille. Ei riitä todistukseksi rakastamisesta pelkästään se, että ollaan naimisissa. Pitää sen rakkauden näkyä muutenkin.
Minusta on ainakin ihanaa kun mies yht'äkkiä tulee halaamaan ja sanoo rakastavansa. Se nyt vaan yksinkertaisesti tuntuu hyvältä.
[/quote]
Jos sulle ei riitä naimisissa olo, niin ei se tarkoita sitä, että kenellekään muullekaan ei riitä. Ja toki halaillaan, mitä se siihen vaikuttaa?
Mulla tulee näistä joka päivä rakkauttaan julistajista mieleen epävarma ihminen. Pitää koko ajan todistella, että tässä nyt rakastetaan ja että tässä on nyt kaikki hyvin.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:09"]Onko teillä muuten läheisyyttä? Osoitatteko hellyyttä toisillenne? Onko seksiä?
[/quote]
Ei ole seksiä, mies ei halua. Pahimmillaan on pihdannut 4 vuotta yhteen menoon. Hellyyden kanssa meni niin että minä surin ja itkin ensimmäiset 5 vuotta sen puutetta (myös seksinkin kyllä), miestä ei silloin kiinnostanut. Nyt mies haluaa välillä läheisyyttä mutta minua ei enää huvita. Ap
[/quote]Sorry ! No nyt en ihmettele ollenkaan
Mies
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:09"]Onko teillä muuten läheisyyttä? Osoitatteko hellyyttä toisillenne? Onko seksiä?
[/quote]
[/quote]
Aaa, sä et siis rakasta edes. Mä sentään rakastan vaikka en sitä sanokaan.
Tosi rakkauden täyteiseltä liittonne kuulostaa. Not.
Kaikenlaiset tunnevammaiset täyttää nykyään AV:n niin kuin ap, pettäjät, uskovaiset, verenhimoiset bloggaajastalkkerit...
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:12"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hyvä kun analysoit tämän minun puolestani, minä en ole vielä osannut päättää kantaani. Jos aviorakkaudeksi riittää se, että ei yön pimeydessä survaise fileerausveitseä puolison kylkiluiden välistä, niin silloin kyllä öö... välitän. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:12"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hyvä kun analysoit tämän minun puolestani, minä en ole vielä osannut päättää kantaani. Jos aviorakkaudeksi riittää se, että ei yön pimeydessä survaise fileerausveitseä puolison kylkiluiden välistä, niin silloin kyllä öö... välitän. Ap
[/quote]
Eihän tuohon nyt paljon analysointeja tarvi, kun sun tekstejä lukee.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:09"]
[/quote]
Jos sulle ei riitä naimisissa olo, niin ei se tarkoita sitä, että kenellekään muullekaan ei riitä. Ja toki halaillaan, mitä se siihen vaikuttaa?
Mulla tulee näistä joka päivä rakkauttaan julistajista mieleen epävarma ihminen. Pitää koko ajan todistella, että tässä nyt rakastetaan ja että tässä on nyt kaikki hyvin.
[/quote]
En ole epävarma ihminen. Olen ihminen joka rakastaa aivan mielettömästi omaa aviomiestään. Miehen teoillehan en tietenkään minkään voi. En kyllä ymmärrä miten hän epävarmuutensa vuoksi sanoisi rakastavansa minua?
Täytyypä oikein kysyä asiasta mieheltä! :)
Oikeasti paha mieli niiden puolesta joilla ei sitä hellyyttä avioliitossaan ole.
Miksi sitä pitäisi hokea? Ei kuulu meijän kulttuuriin, eikä tarvitsekaan kuulua. Se on jenkkiläisten tapa jatkuvasti hokea, että rakastaa, niin että lauseesta tulee lopulta ontto ja tyhjyyttään koliseva turhuus. Paljon enemmän ne sanat merkitsee, kun ne jättää harvoiksi. Ei se rakkauden määrä liity mitenkään siihen, että hoetaan rakastan sua.
Mulla oli mies, joka haksoi hokea kyllästymiseen asti. Selvisi, että psykopaatti ei todellisuudessa edes kykene rakkauteen. Valheellisia olivat sanansa. Ottaisin koska tahansa miehen, joka rakastaa oikeasti ja vielä näyttää sen, eikä vain hoe sitä samaa paskaa päivästä toiseen ja samalla lyö ja petä.
Miksi sitä pitäisi hokea? Ei kuulu meijän kulttuuriin, eikä tarvitsekaan kuulua. Se on jenkkiläisten tapa jatkuvasti hokea, että rakastaa, niin että lauseesta tulee lopulta ontto ja tyhjyyttään koliseva turhuus. Paljon enemmän ne sanat merkitsee, kun ne jättää harvoiksi. Ei se rakkauden määrä liity mitenkään siihen, että hoetaan rakastan sua.
Mulla oli mies, joka haksoi hokea kyllästymiseen asti. Selvisi, että psykopaatti ei todellisuudessa edes kykene rakkauteen. Valheellisia olivat sanansa. Ottaisin koska tahansa miehen, joka rakastaa oikeasti ja vielä näyttää sen, eikä vain hoe sitä samaa paskaa päivästä toiseen ja samalla lyö ja petä.
Porvoossa ei puhuta rakkaudesta ääneen.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:22"]
[/quote]
Joo, ja tämän perusteella kaikki miehet jotka sanovat useasti rakastavansa, ovat psykopaatteja :D Ihmeellisesti joidenkin mammojen persettä kutittaa se, että jotkut sanoo usein rakastavansa toista. Mitä se on teiltä pois? :D JOkainen tyylillään. Tietysti hieman pistää mietityttämään jos viimeksi on tunnustanut sanallisesti rakkautensa vuonna 1999
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:18"]
Jos aviorakkaudeksi riittää se, että ei yön pimeydessä survaise fileerausveitseä puolison kylkiluiden välistä, niin silloin kyllä öö... välitän. Ap
[/quote]
Heh, luulin aluksi että tämä oli joku kiertoilmaus seksille, tiedättehän, penis = veitsi jne. Mutta tarkoititkin ilmeisesti oikeaa veistä :D
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:57"]
Rupesin oikein miettimään että miltä se tuntuisi jos niin pitäisi sanoa. Vaikea edes kuvailla. Mielummin sairastaisin noro-viruksen tai lapioisin lehmän lantaa koko kesän. Tai söisin torakan oikein hartaasti pureksien. Ap
[/quote]
Siis et oikeasti rakasta.
[/quote]
Paljon mahdollista, vaikea sanoa. Ap