oon ihan zombi iltaisin
Mikä mussa on vikana? Oon työpäivän jälkeen ihan loppu. En jaksa mitään, itkettää ja väsyttää vaan.
Kommentit (10)
Jokainen ihminen tarttee tietyn määrän unta vuorokaudessa. Se on yksilöllistä. Sun pitää mennä nukkumaan niin aikaisin että jaksat elää. Et saa valvoa väkisin sen takia että mies tahtoo "laatuaikaa"! Mitä laatuaikaa se on, jos väkisin pilkit valveilla ja olet väsynyt.
Onko sulla pitkä työmatka eli viekö se paljon vapaa-aikaasi?
Entä harrastatko liikuntaa? Kuulemma se auttaa jaksamaan.
Et kai oo käyny pelottelemaan ihmisiä niiden parkkipaikoilla?
Samat sanat. Ihan puhki ja poikki. Jotain vitamiineja kai tässä pitäisi alkaa ottamaan?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:15"]Et kai oo käyny pelottelemaan ihmisiä niiden parkkipaikoilla?
[/quote]
? Ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:16"]Samat sanat. Ihan puhki ja poikki. Jotain vitamiineja kai tässä pitäisi alkaa ottamaan?
[/quote]
itse syön D:tä ja monivitamiinia, ei apua. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:15"]Et kai oo käyny pelottelemaan ihmisiä niiden parkkipaikoilla?
[/quote]
? Ap
[/quote]
Ilmeisesti et jumita AV:lla öisin. Selvä. :)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:15"]Et kai oo käyny pelottelemaan ihmisiä niiden parkkipaikoilla?
[/quote]
? Ap
[/quote]
Ilmeisesti et jumita AV:lla öisin. Selvä. :)
[/quote] en tosiaan. Sänkyyn viimeistään kympiltä. Pakko valvoa, ku mies tahtoo laatuaikaa eli katsotaan tv:tä yhdes mut mä en jaksa keskittyä.. Ap
Kelläänkö ei mitään vinkkejä miten tähän vois vaikuttaa? Tai onko Tää normaalia? Ap
Noston aika