Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasin makaronilaatikon :/

Vierailija
12.07.2014 |

Laitoin munamaidon sijasta VETEEN sekoitettua koskenlaskijaa. Siis lihaliemeen olisi pitänyt tietysti juusto laittaa. Huomasin mokan kun loota oli ollut 20min uunissa. Kävin lorauttamassa härkäfondia lootaan ja sekoitin. Mahtaako nyt olla makua..?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siitä ihan hyvä tule :)

Vierailija
2/14 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sun ruoasta tulee hyvää :) Mä myös laitoin makaronilaatikon uuniin juuri äskettäin, nam nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihaliemeen sitä juustoa, vaan maitoon tai kermaan.

Vierailija
4/14 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok eli mokasin oikein tuplasti...nooh huomenna on päivä uus :)

Vierailija
5/14 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo. älä vain lue netistä ohjeita ruoanlaittoon, vaikka olet uusavuton.

käytä sekin aika mammapalstalla, paljon viisaampaa? =)

Vierailija
6/14 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee oikein hyvää, usko pois. Asioilla on tapana järjestyä.

Minä leivoin eilen "pullaa" mutta ropsautin lämpimään maitoon kardemumman sijasta oreganoa. Onneksi en ollut lisännyt vielä sokeria, niin muutin suunnitelmaa ja perhe herkutteli ihanilla sämpylöillä.

Kuulemma niitä pitää tehdä uudestaan.

Vierailija
7/14 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 16:39"]

Siitä tulee oikein hyvää, usko pois. Asioilla on tapana järjestyä.

Minä leivoin eilen "pullaa" mutta ropsautin lämpimään maitoon kardemumman sijasta oreganoa. Onneksi en ollut lisännyt vielä sokeria, niin muutin suunnitelmaa ja perhe herkutteli ihanilla sämpylöillä.

Kuulemma niitä pitää tehdä uudestaan.

[/quote]

tuolla tavalla asiat kehittyy. Vahingossa.

Vierailija
8/14 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 16:26"]Ei lihaliemeen sitä juustoa, vaan maitoon tai kermaan.

[/quote]

Minä laitan veteen tai lihaliemeen. Kermassa on turhia kaloreita, kun yritän hieman keventää. Maussa kerma kyllä voittaa. Onneksi kumpikin on kuitenkin hyvää. Makaronilaatikko on minulle terapiaa.

Vierailija
9/14 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokasit makaronilaatikon? Voi ei, kohta on lastensuojelu paikalla. :D

Vierailija
10/14 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään! En osaa edes tehdä koko lootaa :D

Vierailija
11/14 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään! En osaa edes tehdä koko lootaa :D

Vierailija
12/14 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta paras makaronilaatikko tulee juuri noin, että paketin koskenlaskijaa sulattaa kuumaan lihaliemeen. Munia ei tarvita. Googleta Koskenlaskijan makaronilaatikko.

Vierailija
13/14 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 16:26"]Ei lihaliemeen sitä juustoa, vaan maitoon tai kermaan.

[/quote]

Minä laitan veteen tai lihaliemeen. Kermassa on turhia kaloreita, kun yritän hieman keventää. Maussa kerma kyllä voittaa. Onneksi kumpikin on kuitenkin hyvää. Makaronilaatikko on minulle terapiaa.

[/quote]

Kermassa ei ole yhtään turhaa kaloria, makaronissa sen sijaan on. Tarkensin vain, syön itsekin makaronilatikkoa toisinaan.

Vierailija
14/14 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 16:43"]

[/quote]

[/quote]

Kermassa ei ole yhtään turhaa kaloria, makaronissa sen sijaan on. Tarkensin vain, syön itsekin makaronilatikkoa toisinaan.

[/quote]

9 vastaa

Valitettavasti tiedän, siksi minun pitää karsia edes jotain. :)

Mutku, ruoka on niin hyvää. Pitääkin ensiviikolla tehdä iso vuoka ja sittenkin kokeilla kermaa ja koskenlaskijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi