Haloo helsinki-beibi
Mistä laulu kertoo teidän mielestä?
Ihana kappale!
Kommentit (17)
Minusta se kertoo siitä että kaksi sinkkua kohtaa ja se laulaja kaipaa parisuhdetta jossa voi sitten olla ja iloita jutusta avoimesti. Siis ihan vaan että voisi hehkuttaa rakkautta, ei mitään salajuttua tai pettämistä vaan ihan sinkku joka tahtoo huutaa vapaasti että rakastaa ja se toinen vastaa.
Hyvä biisi, mun tulee siitä hyvä, vahva fiilis.
Ihmissuhteissaan varautunut henkilö on valmis ottamaan riskin rakastua.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:53"]
Olenko ainoa, kenelle kappale tuo mieleen tyttörakkauden? Yhtäkkiä herännyt rakkaus toista naista kohtaan ja olo on niin varma, ettei sitä halua piilottaa? Tuo rakastuminen yli muurin ja tuo jos mä tähän lähden sua piiloon kätke en, vaan aion olla onnellinen-kohta jotenkin tuo itselle sen olo. Ja oma muuttunut elämäntilanne kun tämän kappaleen kuulin.
[/quote] Joo, nyt kun sanot niin joo. Samaa mieltä.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:53"]
Olenko ainoa, kenelle kappale tuo mieleen tyttörakkauden? Yhtäkkiä herännyt rakkaus toista naista kohtaan ja olo on niin varma, ettei sitä halua piilottaa? Tuo rakastuminen yli muurin ja tuo jos mä tähän lähden sua piiloon kätke en, vaan aion olla onnellinen-kohta jotenkin tuo itselle sen olo. Ja oma muuttunut elämäntilanne kun tämän kappaleen kuulin.
[/quote]
Mun mielestä myös kertoo tyttörakkaudesta.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:53"]Olenko ainoa, kenelle kappale tuo mieleen tyttörakkauden? Yhtäkkiä herännyt rakkaus toista naista kohtaan ja olo on niin varma, ettei sitä halua piilottaa? Tuo rakastuminen yli muurin ja tuo jos mä tähän lähden sua piiloon kätke en, vaan aion olla onnellinen-kohta jotenkin tuo itselle sen olo. Ja oma muuttunut elämäntilanne kun tämän kappaleen kuulin.
[/quote]
Et ole ainoa. Laulussahan sanotaan joitain tyyliin "haluan suudella sun punaista suuta". Tulee mieleen nainen, jolla huulipunaa.
Ei kerro oikein mistään. Kuluneita kliseitä ja epäonnistuneita kielikuvia peräjälkeen.
Kielletystä rakkaudesta, salasuhteesta.. Hankala tulkita mutta kai sen jokainen ymmärtää niin kuin haluaa.
muutaman sek.kuulin jostain radiosta ja pakko todeta.. vittu mitä paskaa. kauheeta kirkumista siltä akalta. korvani ovat herkät ja sattui!
Mun mielestä se kertoo siitä kuinka laulun "minä" luopuu nykyisestä elämästään kyseisen "beibin" takia ja on valmis siihen vain hänen vuokseen. Rakkautta, heittäytymistä, intohimoa...
7 kanssa samaa mieltä, myös 2 kanssa, jotsin kiellettyä tms.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:00"]muutaman sek.kuulin jostain radiosta ja pakko todeta.. vittu mitä paskaa. kauheeta kirkumista siltä akalta. korvani ovat herkät ja sattui!
[/quote]
Vittu mitä paskaa