Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävälle kasvaa viikset

Vierailija
19.08.2014 |

Miten huomautan niistä?Vai voinko ajaa ne yöllä salaa pois?Auttakaa arvon mammat.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ajaa yöllä ja aja samalla tyttöystäväsi munakarvat myös.

Vierailija
2/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä huomauta, anna olla! idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET huomauta! Mullakin on haivenia naamassa ja tiedän, että niitä on. Nypin niitä ja tilalle tulee uusia.

Yleensä me "parrakkaat naiset" tiedostetaan ne karvat. Mua ärsyttää, jos niistä mainitaan!

Vierailija
4/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna kun tyttis on sammunut, repäiset ilmastintiteipin avulla karvat veks. Toimii!

Vierailija
5/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaako kenties fitnesstä?

Kohta sen leuka levenee, ääni kuin kasikymppisellä merimiehellä ja hiusraja karkaa. Jätä ennen kuin alkaa väkivaltaiseksi. 

Vierailija
6/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä ilmeni kun lopetin e-pillerit. Älä huomauta, tyttöystäväsi on aivan varmasti asiasta tietoinen!

Vierailija
7/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen että naiset ei itse huomaa sitä? Tosi usein näkyy naisilla selkeitä viiksi ja partakarvoja. Ne voi ajella pois, ihan kuin sääri ja kainalokarvatkin. Itse ainakin nypin naamaani ja ajan pois pienimmätkin haituvat. Ja ei, ne eivät lisäänny ajelemalla. Se on myytti.

Vierailija
8/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:19"]Viikonloppuna kun tyttis on sammunut, repäiset ilmastintiteipin avulla karvat veks. Toimii!

[/quote]

Jep, ja selität sille kun Se herää ilmastointiteippi suun päällä, että "ei, en mä yrittänyt tukehduttaa sua, revin vaan sun viiksikarvoja irti!"

Vierailija
9/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sänki naisella on seksikäs. 

Tuntuu kivalta. Joskus kun kyrpää kutittaa, raavin sitä muijan leukaan :D

Vierailija
10/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kasvaa, mutta ne on ihan blondeja. En ajele tai nypi niitä, koska olen huomannut että kun olen muualta ajaellut blondit karvat pois, niin ne alkaa kasvaa takaisin tummempina ja tummempina ja tummempina....Sitten sitä vasta ongelmisssa ois kun ne ois lähes mustia.

Vierailija
11/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:24"]Mun mielestä sänki naisella on seksikäs. 

Tuntuu kivalta. Joskus kun kyrpää kutittaa, raavin sitä muijan leukaan :D

[/quote]Tämä jos ei ole piilohomo niin ei kukaan.

Vierailija
12/14 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/14 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän nukkuu laitat teipin palan ylähuulelle, rykäiset kovaan ääneen samalla vetäisten palan irti. Volaa!

Vierailija
14/14 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihokarvat naamassa ovat ihan normaaleja naisillakin. Ne voi ihan hyvin ajella pois tai nyppiä tai vahata. Tietäisittepä, miten paksut karvat tummaihoisilla naisilla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan