Ihana salarakas ...onneksi uskalsin
...en enää uskonut että tässä iässä vii löytyä näin paljon himoa ja halua....että joku muu kiinnostuu (ja kiihottuu), kun oma mies ei sitä tee...
Olen elänyt ihania varastettuja hetkiä salarakkaani kanssa..joka kerta avautuu aina uusi ovi uuteen maailmaan...ihanaa!!
Ja kun tiedän että hän tätä palstaa lukee niin tää on sulle ♡
T.N40
Kommentit (32)
Onkohan meillä sama salarakas? Varattu, 34v? Mä allekirjoitan ihan samat asiat ;) Pirkanmaalta... Aika ihana tapaus :) Tuskin, mutta palstaa myöten täsmäsi.
Nelikymppiset naiset on niin epätoivoisia nykyään, että ne tekee ihan mitä hyvänsä, ottaa vaikka anaalista suoraan suikkiin, kun vaan vähän vihjaa. No, päissään ne tietysti on, mutta mitä siitä, itsekin olen.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:07"]Onkohan meillä sama salarakas? Varattu, 34v? Mä allekirjoitan ihan samat asiat ;) Pirkanmaalta... Aika ihana tapaus :) Tuskin, mutta palstaa myöten täsmäsi.
[/quote]
Hengitä :) ei ole. Ap
Mulla vähän samantapaisia fiiliksiä täällä.. ;) Itse olen kyllä sinkku, mutta hän ei. Miehen viestit tulevat uniini, ja tunne vatsanpohjassa on niin viiltävä kun ajattelenkaan häntä..
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:14"]Mulla vähän samantapaisia fiiliksiä täällä.. ;) Itse olen kyllä sinkku, mutta hän ei. Miehen viestit tulevat uniini, ja tunne vatsanpohjassa on niin viiltävä kun ajattelenkaan häntä..
[/quote]
:) mulla on toi tunne laantunut...ap
Voi, mikä prinsessaleikki tämä salarakasjuttu nykyään onkaan!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:17"]Voi, mikä prinsessaleikki tämä salarakasjuttu nykyään onkaan!
[/quote]
Niin ihanaaa!!
Astuu se arki vielä salarakkaussuhteeseenkin.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:19"]Astuu se arki vielä salarakkaussuhteeseenkin.
[/quote]
Niinpä. Se loppuu joskus, tiedän. Siksi nautitaan niin paljo n kuin mahdollista ;) ap
Salarakas ei saundaa yhtä hyvältä kuin huorinteko.
Mitä tähänkin sanoisi, kun tuo kotikasvatus estää sanomasta suoraan! Jotenkin säälittää nämä lapsiaikuiset!
Sä oot pettäjä,etkä mitään muuta.Mikset eroa jos oma miehesi ei miellytä?Miksi petät?Etkö uskalla kertoa? Salasuhteeseen uskalsit kuitenkin ryhtyä.Vai onko kyseessä raha,ehkäjäät puille paljaille ,jos eroat miehestäsi.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:29"]Sä oot pettäjä,etkä mitään muuta.Mikset eroa jos oma miehesi ei miellytä?Miksi petät?Etkö uskalla kertoa? Salasuhteeseen uskalsit kuitenkin ryhtyä.Vai onko kyseessä raha,ehkäjäät puille paljaille ,jos eroat miehestäsi.
[/quote]
Elämä on.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:35"]Jaxuhali!<3
[/quote]
Kiitos ♡
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:29"]Sä oot pettäjä,etkä mitään muuta.Mikset eroa jos oma miehesi ei miellytä?Miksi petät?Etkö uskalla kertoa? Salasuhteeseen uskalsit kuitenkin ryhtyä.Vai onko kyseessä raha,ehkäjäät puille paljaille ,jos eroat miehestäsi.
[/quote]
Elämä on.
[/quote]Kommentoit viestiä TV-mainoksen lauseella. Mainoslauseella! :D Voiko olla enempää WT? :D
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:29"]Sä oot pettäjä,etkä mitään muuta.Mikset eroa jos oma miehesi ei miellytä?Miksi petät?Etkö uskalla kertoa? Salasuhteeseen uskalsit kuitenkin ryhtyä.Vai onko kyseessä raha,ehkäjäät puille paljaille ,jos eroat miehestäsi.
[/quote]
Elämä on.
[/quote]Kommentoit viestiä TV-mainoksen lauseella. Mainoslauseella! :D Voiko olla enempää WT? :D
[/quote]
En osaa päättää kumpi on enemmän wt elämä on fraasi vain hymiöt?! Av ratkaiskoon...
Kavereiden kanssa nauretaan aina pikkujuubassa vedonlyönneille, kuka saa kulloinkin tyhmimmän kantturan sakset auki. Suukkoja! Minä voitin, taas!