Bloggaajien raskaudenpeittely-yritykset
Oletteko huomanneet, että aina ennen raskausuutisia bloggaajat toistavat samoja juttuja blogeissaan? :D Ehkäpä edeltävän raskauden muistelu ja muutamat vatsakuvat fiilistelymielessä, tulevaisuudensuunnitelmien pohtiminen, kuvien rajaaminen yks kaks pelkkiin kasvoihin, väsymyksen valittelu tai jokin salaperäinen flunssa-aalto? Totta kai ymmärrän, ettei kaikki halua heti avautua raskaudesta blogeissaan, mutta kun nämä merkit ovat vaan jotenkin niin ennalta arvattavia ja huvittavia! :D
Kommentit (12)
Tarkoitin lähinnä, että on hupaisaa kuinka bloggaajat kompastuvat omaan nokkeluuteensa peittely-yrityksissään. Kaikilla samat "ennemerkit" postausten tyylissä, joka on jo tosi läpinäkyvää. :D Nytkin tiedän 80% varmuudella erään bloggaajan olevan raskaana postausten tyylistä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:58"]
Mun mielestä on ainakin oikein ymmärrettävää, ettei raskautta haluta kuuluttaa heti koko Internetille! Miten sen julkistamista ennen sitten pitäisi kirjoittaa? En nyt oikeen ymmärrä sun pointtia.
[/quote]
Niinpä. Muistan, kun eräs bloggaaja oli ollut kaupungilla ja lukija oli huomannut vatsan pyöristyneen niin oli tullut heti blogiin kommenttia että miksi tällaista tietoa pimitetään lukijoilta. Eiköhän se ole bloggaajan ihan oma asia eikä tainnut olla vielä raskaus edes kovin pitkällä vaikka raskaus näkyikin jo.
Olen huomannut! Tosiaan salaperäinen flunssa iskee monelle ;D Ymmärrän minäkin täysin sen, ettei sitä halua raskauttaan paljastaa blogissa, mutta sen nyt vain tarkka lukija vaistoaa :D tosin, on mulle joskus tullut ihan puun takaa näitä raskauden paljastuspostauksia.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:08"]
Olen huomannut! Tosiaan salaperäinen flunssa iskee monelle ;D Ymmärrän minäkin täysin sen, ettei sitä halua raskauttaan paljastaa blogissa, mutta sen nyt vain tarkka lukija vaistoaa :D tosin, on mulle joskus tullut ihan puun takaa näitä raskauden paljastuspostauksia.
[/quote]
Siis juuri näin! :D Tämä on siis ihan vain hauskaa minusta, enkä edes tarkoita, että siitä pitäisi heti raskaustestin jälkeen blogiin kirjoittaa, mutta kun lukijana vaan naurattaa kun on oppinut arvaamaan aika hyvin nämä "ennusmerkit". :D
Kuka tää bloggaaja on jota epäilet? :) oma veikkaus on
t
ä
h
t
i
s u
m u..
Tiedän yhden bloggaajan olevan raskaana mutta en ole huomannut eroa postauksissa.
Oma veikkaukseni on eräs vähän vähemmän tunnettu bloggaaja, mutta hymyilytti heti hänen viimeisin postauksensa, mikä oli niin hellyttävän läpinäkyvä että!
Jaa, no kukahan tämä salaperäinen bloggaaja mahtaa olla? Vai onko tieto niin salainen, ettet voi sitä meille rahvaanomaisille paljastaa?
Mun mielestä on ainakin oikein ymmärrettävää, ettei raskautta haluta kuuluttaa heti koko Internetille! Miten sen julkistamista ennen sitten pitäisi kirjoittaa? En nyt oikeen ymmärrä sun pointtia.