Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen naisille, joiden miehillä on hyvä kroppa!

Vierailija
19.08.2014 |

Harmittaa etenkin siksi, että oma mieheni olisi mielestäni oikein komea, jos saisi tuon mahan litteäksi ja lihaksia lisää ylävartaloon. Tuntuu loukkaavalta, että mies on päästänyt itsensä lihomaan, vaikka tietää millainen miesvartalo on mielestäni seksikäs. 

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/63 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa ittes niin ei vituta ja muutenkin tästä maasta tulis taas pikkusen parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:26"]Tapa ittes niin ei vituta ja muutenkin tästä maasta tulis taas pikkusen parempi.

[/quote] No enpä ole ajatellut. Sinä sen sijaan taidat olla helvetin lihava ja ruma.

Ap

Vierailija
44/63 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomalainen nainen. Luultavasti mies hoitaa kuitenkin kaikki hommansa hyvin ja on hyvä mies.

Tuossa miehen laittamassa vastaavassa aloituksessa valtava määrä alapeukkuja täällä taas yläpeukkuja. Kertonee suomalaisista naisista paljon.

Vierailija
45/63 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ole sanonut edes miettiväni eroa asian takia. Ehkä siinäkin selitys peukuille?

Ja mies on tosiaan arvostellut minun kroppaani, vaikken ole edes lihonut.

Ap

Vierailija
46/63 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/63 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:28"]

Nyt kyllä vituttaa niin paljon miehen epäarvostava mässäys, että taidan lopettaa seksialoitteiden teon. Vaikka mies tietää, että seksi on mulle tärkeää. Ap

[/quote]

Silloin mies alkaa syödä seksin puutteeseensa. Niin minäkin teen, ja siksi lihon.

T. mies

[/quote]

Kiva kierre, mä en halua taas miestäni kun se on lihonut. Ennen oli sekä joka päivä..

Vierailija
48/63 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne. Kun ei sitä toista voi pakottaa syömään terveellisesti vaikka treenaisi...Eikö miehet tajua, että timmi kroppa + hyvät lihakset = helvetisti kuumempi kroppa -> enemmän seksiä??

Vierailija
49/63 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:00"]Ikävä tilanne. Kun ei sitä toista voi pakottaa syömään terveellisesti vaikka treenaisi...Eikö miehet tajua, että timmi kroppa + hyvät lihakset = helvetisti kuumempi kroppa -> enemmän seksiä??

[/quote] no kyllä mulle mies kelpaa seksiin tuollaisenakin, joten ehkä sillä ei senkään takia ole motivaatiota laihtua. Ap

Vierailija
50/63 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:00"]

Ikävä tilanne. Kun ei sitä toista voi pakottaa syömään terveellisesti vaikka treenaisi...Eikö miehet tajua, että timmi kroppa + hyvät lihakset = helvetisti kuumempi kroppa -> enemmän seksiä??

[/quote]

Me ollaan kuultu suomalaisilta naisilta, että tuollaiset laihdutusvaatimukset on sovinismia, joten treenataan vaan omaksi iloksemme jos treenataan.

Vierailija
51/63 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailin omaa miestä "rakas sinusta on tullut pullukka" ohjelmalla.. Jos ei kohta skrapaa, niin oikeasti ilmotan seuraavaan tuotantokauteen, mitta on niin täynnä! Oikeasti 165cm mies painaa satakiloa! 

Itse en ole lihonnut yhtään, syödää sanoma ruokia.. Mies vaan vetää sen 3 kertaa enemmän, ja syö salaa. Esim tilaa pizzaa tms kun olen töissä, muutaman kerran jääny kiinni.. Ja oon vetäny raivarit. Sanoo laihduttavansa, ja ymmärtävänsä.. Mutta toisesta korvasta sisään toisesta ulos. Oon niin täynnä.. vihaa.. :( Lenkille ei saa otettua mukaan, eikä mikään kiinnosta. Itse olen kans lyhyt n.160 ja painoa on 48-49kg päivästä riippuen. Paino vaihtelee kilon, tai jos olen pitkään kipeänä paino tippuu yleensä 45kg. Mutta "lihon takaisin" samaan painoon, kun tulen terveeksi.

Ja en ole sitä mieletä että miehen pitäisi olla joku "pakkasen raiskaama pulkannaru" mikä olen itse varmaan jonkun mielestä.. Mutta oikeasti satakiloa on liikaa ihan kenelle vain, kuka on alle 190cm. Poikkeuksena kehonrakentajat, mitkä tuskin täällä pyörii.. :D

Tiedän niin tunteen ap! :(

Vierailija
52/63 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:00"]

[/quote]

Me ollaan kuultu suomalaisilta naisilta, että tuollaiset laihdutusvaatimukset on sovinismia, joten treenataan vaan omaksi iloksemme jos treenataan.

[/quote]

En ymmärrä sun lausetta. Ei se, että näyttää haluttavammalta ole sovinismia - kummallekaan sukupuolelle.

Miehet voi oikeasti nostaa pisteitään huimasti, jos kroppa kompensoi naamaa. Sama naisilla laihduttamisen ja kiinteyden suhteen.

Vierailija
53/63 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:54"]

Älä turhaan ole kateellinen.

Mulla on mies jolla nelikymppisenä on parempi kroppa kuin kaksvitosilla ja ihan ruumiillisella työllä tehty ei salilla tai napeilla. Naamallaankin pärjää kovin monelle. Mutta... Erektiohäiriön takia seksiä ei ole ollut seitsemään vuoteen ja sitä ennenkin viimeiset vuodet meni tyylillä nosto, pisto ja ravistus kun ei kestänyt niin ei kestänyt =(.

Hyvä mies silti ja loistava isä, siitä moni saakin olla kateellinen!

[/quote]

Aika urpo mies jos luulee, että vain munalla harrastetaan seksiä.

Vierailija
54/63 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on hyvää kuntoilua! Älä sitä ainakaan lopeta. Mutta älä suostu miehen päälle, vaan anna miehen tehdä hommia:).

Yritä jutella sokerilakosta jos se tosiaan on siitä kiinni. Osta hedelmiä, marjoja yms. Aluksi vaikka kuorit ja paloittelet ne valmiiksi ja kerran viikossa ois "karkkipäivä". Nämä siis siinä tapauksessa että ensin kerrot, miten sua häiritsee hänen lihominen.

Aika moni nainen tekee sen virheen että suhteen alussa upottaa miehen herkkuhin (tie miehen sydämeen..jne).

Ei kannata olla kateellinen kenellekään. Se vain syö sitä positiivista energiaa. juttele miehesi kanssa. Ei riitelemällä, vaan asiallisesti, ehkä jopa huumorilla höystettynä.

Vierailija
55/63 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole herkkuja miehelle koskaan tyrkyttänyt.

Oli vaihe, jolloin yritin kontrolloida miehen syömistä. Ei toiminut.

Kyllä sen muutoksen pitäisi lähteä hänestä itsestään. Mutta kun ei arvosta mua eikä itse ole ulkonäkökeskeinen - itsensä suhteen siis, niin paskatkkaikesta sitten. Ja en voi olla olematta kateellinen.

Ap

Vierailija
56/63 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme nuoria (minä 23v, poikaystäväni 30v) mutta olipa kivaa kesälomalla katsella rannalla kun kaikenikäisillä naisilla alkoi suunnilleen alaleuka väpättää kun poikaystäni vetäisi paidan pois. Hän nyt ei ole enää lähelläkään normaalimiestä vaan voisi olla missä tahansa Men's Healtin kuvassa ilman paitaa. Hänelle ollut elämäntapa jo 10v ja uskon ja toivon että hänelle se tulee kestämään mukana pitkälti koko elämän vaikka tiedostan ettei se kroppa ihan mallimitoissa tule aina pysymäänkään.

Vierailija
57/63 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin hetken aikaa kateellinen kaverilleni, oma mieheni kun on melkoinen laiheliini. Mutta kun tajusin, että niihin muskeleihin sen ukon hyvä puolet jäikin, ei ole tarvinnut enää kuin katsoa ihaillen omaa siippaa. Tämä muskelimies viettää kaikki illat salilla, haisee ihan kammottavalle, on tyhmä kuin saapas, ei osaa hoitaa lapsiaan ("mitä mä teen tälle paskavaipalle"), suuttuu aina kun asiat ei mene hänen mielensä mukaisesti ja kuvittelee että kaikki haluavat olla kuin hän.

Joten ap, lopeta tuo kateuden turhuudessa rypeminen! Et voi tietää millaisia sikapossuja ne muskelimiehet ovat.

Vierailija
58/63 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos lopetan kadehtimisen, masentuminenkin vois olla vaihtoehto. Ap

Vierailija
59/63 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos et keksi muuta kuin kadehtimisen tai masentumisen, ei sulla ehkä ole hyvä olla itsesikään kanssa:(.

Vierailija
60/63 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia odottanut miehen laihtuvan, mutta kun ei niin ei. Enpä tosiaan voinut kuvitella naimisiin mennessä, että näin käy. Tuntuu petokselta. Väkisinkin alkaa katsella muita, kun oma panostaa suhteeseen noin vähän. Mutta katseluun se jää, koska olen lojaali. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä