Olen kateellinen naisille, joiden miehillä on hyvä kroppa!
Harmittaa etenkin siksi, että oma mieheni olisi mielestäni oikein komea, jos saisi tuon mahan litteäksi ja lihaksia lisää ylävartaloon. Tuntuu loukkaavalta, että mies on päästänyt itsensä lihomaan, vaikka tietää millainen miesvartalo on mielestäni seksikäs.
Kommentit (63)
No kun ei se pysty siihen, enkä mä voi sen syömisistä määrätä. Daa. Ap
Yhteispelillä homma toimii. Vaimo on aina timmi, hyvät geenit. Minun taas pitää tehdä töitä kropan eteen, koska olen vähän herkkusuu. Mutta vaimo diettaa makeista, kun minäkin. Helpompaa. Minä taas kannustan häntäkin salille, ettei ala paikat roikkumaan :)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:47"]Yhteispelillä homma toimii. Vaimo on aina timmi, hyvät geenit. Minun taas pitää tehdä töitä kropan eteen, koska olen vähän herkkusuu. Mutta vaimo diettaa makeista, kun minäkin. Helpompaa. Minä taas kannustan häntäkin salille, ettei ala paikat roikkumaan :)
[/quote] onnea vaan teille. Mun rasvaprosentti on alle 20, miehen yli 30. Olen mielestäni kaikkeni yrittänyt motivoidakseni miestä vähentämään herkkuja. Tuntuu niin pahalta kun se silti lähes joka ilta niitä syö ja paljon. Ap
Älä turhaan ole kateellinen.
Mulla on mies jolla nelikymppisenä on parempi kroppa kuin kaksvitosilla ja ihan ruumiillisella työllä tehty ei salilla tai napeilla. Naamallaankin pärjää kovin monelle. Mutta... Erektiohäiriön takia seksiä ei ole ollut seitsemään vuoteen ja sitä ennenkin viimeiset vuodet meni tyylillä nosto, pisto ja ravistus kun ei kestänyt niin ei kestänyt =(.
Hyvä mies silti ja loistava isä, siitä moni saakin olla kateellinen!
No kyllä vain edelleen kadehdin. Koska miehen ei tarvitsisi kuin lopettaa se sokerin mättö! Ja se loukkaa, kun se ei tee niin! Ap
Oletpas ap pinnallinen ihminen. Ilmeisesti miehesi ei kuitenkaan ole lihonut luokkaa +25kg seurustelunne alusta vaan kasvattanut keski-ikäisille miehille niin tyypillisen keskikummun?
Ymmärrän sinua täysin ap! Minulla myös muuten komea mies, mutta kroppa kaikkea muuta kuin kaunista katseltavaa. Olen aina uimarannalle kateellinen naisille, joiden miehet on edes normaalipainoisia. Mua hävettää aina kun mies ottaa paidan pois. On lihonut suhteen aikana 35 kiloa. Ja vaikuttaa myös haluihin (kummankin) tuo ylipaino.
Niin en tietenkään erektiohäiriöisestä kadehdi! Ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:04"]Oletpas ap pinnallinen ihminen. Ilmeisesti miehesi ei kuitenkaan ole lihonut luokkaa +25kg seurustelunne alusta vaan kasvattanut keski-ikäisille miehille niin tyypillisen keskikummun?
[/quote] mies on lihonut sen 25 kg ja ehkä 5 kg saanut lihasta. Sitten ensi tapaamisen. Ja tietää, että olen ulkonäkökeskeinen. Seksissä tilanne eniten
haittaa, kun vältän koskemista läskikohtiin. Ap
Kaiken lisäksi mies on kehdannut kuittailla minun vartaloni ongelmakohdista, vaikka kroppani ei ole juuri lainkaan muuttunut yli kymmenessä vuodessa, vaikka kaksi lasta olen synnyttänyt. Eiku onhan se muuttunut, paremmaksi, koska olen alkanut käydä salilla säännöllisesti. Ap
Nyt kyllä vituttaa niin paljon miehen epäarvostava mässäys, että taidan lopettaa seksialoitteiden teon. Vaikka mies tietää, että seksi on mulle tärkeää. Ap
Niin Voisikohan tuo auttaa? Vai auttaako mikään? Onko mun pakko vain tyytyä tilanteeseen? ! Ap
Ap teidän tunteen! Oma avokki 10v sitten oli solakka ja lihaksikas, kävi salilla yms. Vatsalihaket näkyi.. Nyt tullut painoa varmaan +30kg.. Kunnon kaljatynnyri.. Ällöttää. :(
Muusta nykysin riidellä kun miehen painosta. Mikä tekosyy ihmisillä on lihota parisuhtessa muodottomiksi palloiksi? Mikä ihmiset saa muuttumaan tollaaseks pöhöttyneeks laiskimukseks.. "en mä jaksa.. en mä jaksa" karkkia ja kaljaa kyllä jaksetaan kantaa kaupasta, mutta ei muuta.. :(
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:28"]
Nyt kyllä vituttaa niin paljon miehen epäarvostava mässäys, että taidan lopettaa seksialoitteiden teon. Vaikka mies tietää, että seksi on mulle tärkeää. Ap
[/quote]
Silloin mies alkaa syödä seksin puutteeseensa. Niin minäkin teen, ja siksi lihon.
T. mies
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:28"]
[/quote]
Silloin mies alkaa syödä seksin puutteeseensa. Niin minäkin teen, ja siksi lihon.
T. mies
[/quote] ja vitut. Suostun kyllä, jos mies tekisi aloitteen. Ap
Mies liikkuu kyllä, mutta vetää sokeria joka ilta kaksin käsin, niin ei ihme, ettei laihdu.
Ap