Norlex 100mg. Kokemuksia?
Tuntuu kuin olisin koko ajan "pilvessä" :O Eikö miedompaa lääkettä ole? Aamulla herään kuin oisin kännissä. Autolla ajamisesta ei tule mitään, väsy painaa ja joka paikkaa rentouttaa. Kovaan niskakramppiin määrätty. Nytkin saa yrittää kohdistaa katsettaan tarkemmin. Onko kellään muulla ollut pää pilvissä moisesta? En siis ennen ole tällaisia pillereitä popsinut.
Kommentit (6)
Onhan muitakin lihasrelaxantteja kuin Norflex, kokeile jotain muuta, eli yht.hoitavaan lääkäriin.
Samaa pöperöä syönyt, kaularangan pahaan lihasjäykkyyteen. Toi minullekin samanlaisen olon.
Ensimmäisestä pilleristä olin sekaisin jo puolessa tunnissa. Meneeköhän tämä ohi vai olisko parempi lopettaa kokonaan? Mies onneksi nyt kotona jonkin aikaan, pieniä lapsia, ja oon ihan muissa maailmoissa. Ap
Ei tee minkäänlaisia oloja, ei edes väsytä. Koen Sirdaludin paljon voimakkaammin, se nukuttaa tajuttomasti.
"
Vaikutustapa
Orfenadriini on lihasrelaksantti, jonka vaikutukset kohdistuvat hermostoon siten, että lihasten jäykkyys ja kouristelutaipumus vähenevät.
Haittavaikutukset
Tavanomaisina annoksina lääke ei aiheuta juurikaan haittavaikutuksia. Joillekin käyttäjille voi etenkin hoidon alkuvaiheessa tulla suun kuivumista, näön tarkkuuden lievää heikkenemistä, huimausta tai rauhattomuutta. Moottoriajoneuvon kuljettamista ja tarkkuutta vaativien laitteiden käyttöä tulee välttää etenkin hoidon alkuvaiheessa, koska lääke voi väsyttää. Alkoholin käyttöä lääkityksen aikana on syytä välttää."
Mulla on sit kaikki haittavaikutukset :/ Ap
Korjaan: Norflex. En osaa edes kirjottaa enää,huoh.. Ap