Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin 5,90€ rintsikat

Vierailija
19.08.2014 |

En kuuna päivänä olisi uskonut sanovani, ne on hyvät. Istuu hyvin, tukee ja mukavat päällä.

Onneksi ostin kahdet :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kokemus

Vierailija
2/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kokomerkinnät kuinka hyvin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Lidlistä läpällä juoksusukat, myös jotain 5 euroa. Ne on hyvät! Istuu hyvin, pysyy napakasti jalassa, hengittää. Kyseenalaistan itseäni; miksi olen aiemmin maksanut moninkertaisesti?

Vierailija
4/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttitoppi myös hyvä. 8.90 maksoi ja hullu laitoin sobas..mitkä lie 59e viime syksynä. Ja piti vielä leikellä että sain edes revittyä päälle.

Vierailija
5/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans löysin nämä juoksusukat pari vk sitten. Urheiluliikkeistä ostetut lensi heti miehen sukkalaattikkoon.

Vierailija
6/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa, kun ei voi sovittaa. Ostin Lidlistä uimapuvun, mutta eihän se istu hyvin. Jää käyttämättä, vaikka mökkikäyttöön sitä muutenkin ajattelin.

Vierailija
7/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoahan se on jos on pienet tissit. Sitten kun on hoikka ja on isot rinnat, niin mistään normaalista kaupasta ei saa liivejä. 70K:lla on mentävä Changeen ja maksaa 50 € tukevista liiveistä. Normaaleissa kaupoissa koot loppuvat parhaimmillaan 70G:hen, ja siihen en saa tungettua puoliakaan näistä (kokeiltu on).

Vierailija
8/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä taida olla kokoja... Sitten taas nähdään katukuvassa kun ympärys painaa jäätävät selkäläskit, edestä näkyy kainaloläskit ja tuplatissit. Jos olisi oikean kokoiset rintsikat, niin ympärys (joka olisi pienempi!) asettuisi nätisti alemmas selässä -> ei läskiä ja rintavarustus ja kainaloläskit mahtuisivat oikean kokoisiin (isompiin) kuppeihin. 

Mutta ei niin ei. "Kyllä se D-kuppi on iso koko, miks te valehtelette itsellenne ja käytätte pientä ympärystä ja isoa  kuppia?? Käytte Changessa!" Huoh, kaipa tuulimyllyjä vastaan on turha taistella.

Vierailija
9/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykästyin joskus kuukausi ostamiin alushousuihin ihan älyttömästi! Tosi mukavat päällä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä