Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä rakastan yhtä miestä niin paljon

Vierailija
19.08.2014 |

Oikeasti rakastan koko sydämestäni enkä vain ole ihastunut. Koko sydän täynnä lämpöä sitä kohtaan ja tekisin mitä tahansa sen puolesta. En voi kertoa miehelle joten kerron teille. Ajattelen häntä koko ajan, mun sydän pakahtuu.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:43"]Vaikutat persoonallisuushäiriöiseltä.

[/quote]

Joopa joo. Oliko vielä muuta?

Vierailija
2/13 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi kertoa? Varattu vai pelkäätkö ystävyssuhteen puolesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllä ei sinänsä ole väliä, asiat ovat nyt näin. Joudun pitämään rakkaudentunteeni itselläni. Se rakkaus on niin vahva että henki salpaantuu kun ajattelenkin ja alkaa itkettää.

Vierailija
4/13 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa nyt vähän sitä syytä, oletteko paljonkin tekemisissä?

Vierailija
5/13 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. Itse kerroin ja nyt sattuu entistä enemmän kun en saa vastakaikua.

Vierailija
6/13 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne kuin aloittajalla ja niin tiedän mistä puhut.

Vierailija
7/13 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mulla sama tilanne. Tää on kamalaa :(

Vierailija
8/13 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko kuolla sen miehen puolesta?

ellet niin aika laimealta kuullosta.. :/

Vierailija
9/13 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsoset, noinko te haluatte elämänne elää? En usko, ja suosittelenkin että kerrotte näille miehille, tai sitten etsitte uudet tavoitettavissa olevat kohteet. Hirveää (nuoruuden) tuhlausta tuollainen!

Vierailija
10/13 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh, varatut haikailee toisia varattuja ja nää on jotain elämää suurempia rakkauksia ja tragedioita, vaikka mitään todellista kokemusta ei ole suhteessa elämisestä rakkauden kohteen kanssa (voisi olla aikamoinen pettymys). Keskittykää omiin suhteisiinne ja lopettakaa haikailu.

Vierailija
11/13 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap ja te muutkin rakastuneet! Olen naimisissa miehen kanssa, johon eräs toinen nainen on ihastunut. Ääneen hän ei tätä ole sanonut, mutta kyllä sen huomaa muutenkin.

Nainen, joka minun mieheeni on ihastunut, ei sopisi parisuhteeseen tämän kanssa, mutta todennäköisesti ei ole tajunnut sitä. Mieheni on kyllä monin tavoin aivan ihana unelma, varsinkin vieraampien ihmisten suuntaan, mutta hänessä on myös muutamia hyvin vaikeita ja haastavia piirteitä, jotka paljastuvat koko mittakaavassaan vasta parisuhteessa. Minulla puolestani on sellaisia poikkeuksellisia ominaisuuksia, joiden ansiosta onnistun käsittelemään noita mieheni piirteitä rakentavasti. Miehen exät ovat olleet suhteen loputtua henkisesti riekaleina, ja niin kävisi erittäin todennäköisesti myös tälle ihastuneelle naiselle, jos hänelle ja miehelleni joskus syntyisi suhde.

Minut ja mieheni on tarkoitettu toisillemme, vaikka joitakin haasteita suhteessamme onkin. Tuo ihastunut nainen tekisi palveluksen ennen kaikkea itselleen, jos siirtyisi elämässään eteenpäin.

Vierailija
12/13 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:58"]

Hei ap ja te muutkin rakastuneet! Olen naimisissa miehen kanssa, johon eräs toinen nainen on ihastunut. Ääneen hän ei tätä ole sanonut, mutta kyllä sen huomaa muutenkin.

Nainen, joka minun mieheeni on ihastunut, ei sopisi parisuhteeseen tämän kanssa, mutta todennäköisesti ei ole tajunnut sitä. Mieheni on kyllä monin tavoin aivan ihana unelma, varsinkin vieraampien ihmisten suuntaan, mutta hänessä on myös muutamia hyvin vaikeita ja haastavia piirteitä, jotka paljastuvat koko mittakaavassaan vasta parisuhteessa. Minulla puolestani on sellaisia poikkeuksellisia ominaisuuksia, joiden ansiosta onnistun käsittelemään noita mieheni piirteitä rakentavasti. Miehen exät ovat olleet suhteen loputtua henkisesti riekaleina, ja niin kävisi erittäin todennäköisesti myös tälle ihastuneelle naiselle, jos hänelle ja miehelleni joskus syntyisi suhde.

Minut ja mieheni on tarkoitettu toisillemme, vaikka joitakin haasteita suhteessamme onkin. Tuo ihastunut nainen tekisi palveluksen ennen kaikkea itselleen, jos siirtyisi elämässään eteenpäin.

[/quote]

Vaikutat persoonallisuushäiriöiseltä.

Vierailija
13/13 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt se miesten perään ruikuttaminen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi