Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat jotka huvittavat teitä?

Vierailija
04.08.2021 |

Tuli mieleen palaveri jossa työnantaja sanoi että jokaisen pitää sanoa pari asiaa mitkä huvittavat meitä, oli se sit pahaa/hyvää, mutta sellaista mikä huvittaa

No. Itseäni yleensä huvittaa ne ihmiset noissa facen roskalavoilla jossa kyselevät jotain kallista et "josko jollain olisi ylimääräisenä ja voisivat antaa" ja sitten kun kukaan ei kommentoi, suututaan ja mangutaan kun "no eikö kukaan auta???" Ja sit sitä omaa aloitustaan upitetaan vähintään viisi kertaa päivässä. Kuka nyt tyhmänä antaisi ilmaiseksi rahanarvoista tavaraa pois? Tampereen ketjussa joku kyseli niitä kalliita riippukeinuja et "löytyisikö tätä kautta ylimääräisenä kellään?" Ja alkoi kyllä huvittamaan tuo.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten idioottimaisuudet, myös omat.

Vierailija
22/44 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tyhmä ketju. Ei pahalla.

Huvittavaa kun ap ei ole nyt ketään julkkista haukuttavaksi. Huvittavaa hyvinkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmiset valittavat helteistä ja sitten kun tulee vähän viileää niin silti valitetaan että on liian "kylmää"

Vierailija
24/44 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

facen ruokahävikki ryhmät huvittavat nykyään kun niissä kukaan edes mitään anna enään kun ihmiset valittaa/hupivarailee. Ja sit niissä on paljon enemmän niitä avunpyynttöjä ja sit mistään ei suostuta hakemaan. olisin itse halunnut auttaa erästä naista joka kertoi että tarvitsee itselleen, miehelleen, 2 lapselleen sekä eläimilleen ruokaa ym kun ei ole rahaa, no kokosin ihan helkkarin ison paketin, ostin jopa ison satsin eläimille muonaa ja kissalle kuivahiekkaa, mutten pystynyt viemään ihan kotiovelle, eli heidän olisi pitänyt tulla hakemaan 5 kilometrin päästä. ei sopinut naiselle kun "ei viitsi kävellä" ja kysyin onko vauvanvaunuja mitä voisi käyttää sit apuna ton satsin kuljettamiseen, totesi "on, mutta en viitsi kävellä" mulla alkooi keittämään ja huvittamaan tuo.

Vierailija
25/44 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvittaa kuinka suuri määrä suomalaisista eivät tiedä eroa bitcoinin ja onecoinin välillä ja kirjoittavat sormet verillä pyramiidihuijaus heti kun ensinmäinen mainitaan.

Vierailija
26/44 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka kyyläävät kaupassa syyttävästi mua joka ei käytä maskia (en voi käyttää pahan astman takia) mutta jotka eivät silti voi tulla kysymään/sanomaan asiasta niin kertoisin heille miksen voi käyttää maskia.

Hyvä että huvittaa eikä esim. ärsytä.

Vierailija
27/44 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan koronahysteerikot

Aki ja Rita

Vierailija
28/44 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleen nähnyt elämää niin vähän että mittasuhteiltaan varmaaan monetkin asiat.

Vierailija
29/44 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleen nähnyt elämää niin vähän että mittasuhteiltaan varmaaan monetkin asiat.

Taii tosinpäin että pitäisi nähdä elämäää enemmän jottta näkisi paremmin asioiiden mittasuhteeet.

Vierailija
30/44 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

facen ruokahävikki ryhmät huvittavat nykyään kun niissä kukaan edes mitään anna enään kun ihmiset valittaa/hupivarailee. Ja sit niissä on paljon enemmän niitä avunpyynttöjä ja sit mistään ei suostuta hakemaan. olisin itse halunnut auttaa erästä naista joka kertoi että tarvitsee itselleen, miehelleen, 2 lapselleen sekä eläimilleen ruokaa ym kun ei ole rahaa, no kokosin ihan helkkarin ison paketin, ostin jopa ison satsin eläimille muonaa ja kissalle kuivahiekkaa, mutten pystynyt viemään ihan kotiovelle, eli heidän olisi pitänyt tulla hakemaan 5 kilometrin päästä. ei sopinut naiselle kun "ei viitsi kävellä" ja kysyin onko vauvanvaunuja mitä voisi käyttää sit apuna ton satsin kuljettamiseen, totesi "on, mutta en viitsi kävellä" mulla alkooi keittämään ja huvittamaan tuo.

toivottavasti et vienyt tuolle naiselle noita sit kerta ei akka 'viitsi' kävellä hakemaan. voi luoja ku jengi on laiskaa sakkia

Vierailija
31/44 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti et vienyt tuolle naiselle noita sit kerta ei akka 'viitsi' kävellä hakemaan. voi luoja ku jengi on laiskaa sakkia

en vienyt. huvittavinta oli se että tältä naiselta tuli sit litania haukkumaviestejä mun meseen et kun lupaan ja en sit tuo (mulla meni siis jalka minkä takia en todellakaan autottomana viitsi toiselle viedä kuka ei ekaks ees sanonut kiitos kun sanoin että meiltä saa ison paketin hakea ruokaa/kissanruokaa/hiekkaa ja tarvikkeita) taisi muutenkin se ryhmä poistaa sen naisen juuri tuon haukkumisen ym takia.

Vierailija
32/44 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa miten ihmiset luulee että on pakko tehdä töitä parhaat vuodet elämästäsi ja että muka eläke tulee riittämään elämiseen vanhoilla päivllä.

Säästäkää ja sijoittakaa vaikka väkisin, ei kukaan tule pitämään sinusta huolta jos olet vanha ja köyhä.

Vierailija
33/44 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa, että tähän ketjuun tullaan kertomaan närkästyttäviä asioita, kun kyseltiin huvittavia :D

Vierailija
34/44 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny ja Armi laserajassa -video ja se että siitä piti tulla kova kansainvälisen tason menestys. No, tulihan siitä, mutta pelkästään parodiamielessä.

Vierailija
35/44 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että aina kun suomi nyt saanut olympia mitalin (esim mattsson ja potkonen) niin puhutaan "no niin arvasin että ei tule parempaa sijotusta" mikä huvittaa koska tuo pronssi on UPEA sijoitus.

Vierailija
36/44 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksun vanhat blogikirjoitukset tyyliin "sitten mentiin tanssiryhmän kanssa sinne ja tänne kaupungista toiseen ja Kouvolassa hermoni romahtivat. Siitä jatkoimme Turkuun ja..." ja:.. "Paskan marjat Arto!!!" En sano ilkeästi Tuksua kohtaan.😘 Naurattaa vaan tuollainen tyyli. Kova vauhti ja on itse ihan tosissaan.

Vierailija
37/44 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny on vähän huvittava. Nahkaliivi päällä ja ohuet haivenet liehuvat tuulessa.

Vierailija
38/44 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluratsastus oli ensi näkemältä koomisen näköistä tepsuttelua. Sellaista yliylevyydessään huvittavaa.

Vierailija
39/44 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa aina kun näen jonkun koiran villatakissa tai tuulipuvussa. Mietin, että hävettää köhän sitä koiraa näyttäytyä siinä asussa.

Vierailija
40/44 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piisamit, jotka söivät Aake Kallialan mökkilaiturin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi