Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, ei sukkia kengissä! :(

Vierailija
19.08.2014 |

Mulla on työkaveri, joka 'ei voi sietää sukkia, kun ne ahdistaa, ja mä oon tällänen luonnonlapsi' (asenne, joka myös oksettaa mua, tämä 'mä olen niin erikoinen ja villi ja ihmeellinen').

Se ei tosiaan koskaan pidä sukkia missään jalkineissa, ei nahkasaappaissa, talvikengissä, tennareissa, ei missään.

Mua yököttää sen jalat,  ja missä kunnossa sen kengät mahtaa olla?? Ja sit se tietenkin kulkee paljain varpain ympäri toimistoa.

Kiitos, oli pakko avautua, en kehtaa kelleen oikeelle ihmiselle valittaa näin pienestä :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, miksi sä pelkäät hänen kenkiensä kuntoa?

Vierailija
2/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutkohan musta? ;) Mä kuljen aina ilman sukkia täällä töissä. Vielä voi, kun käytän kesäkenkiä. Talvikengissä sentään vielä käytän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai musta. Kesät kuljen toimistolla paljain varpain!

Vierailija
4/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen oksettava luonnonlapsi, villi ja vapaa. Suututtaako? Töissä pidän sentään sukkia yleensä.

Vierailija
5/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kangas tennareissa tai ballerinoissa pitäisi pitää sukkia kun ne on helppo pestä.

Vierailija
6/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:17"]

[/quote]

Ilmeisesti et joudu olemaan minkäänlaisten asiakkaiden tai muiden ulkopuolisten tahojen kanssa tekemisissä? Juuri tuosta syystä on joissain työpaikoissa pukeutumiskoodi, kun ihmiset eivät tajua oman makuuhuoneen/vessan/kesämökin ja työpaikan eroa. Kai sulla on sentään jotain vaatetta päällä kuitenkin, anna kun arvaan: repsahtanut t-paita ja vanhoista farkuista revityt shortsit, tai verkkarit.

Vierailija
7/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?! Kuljetaanko Suomessa nykyään toimistoissa ilman kenkiä sukkasillaan tai paljain jaloin? Koska tällainen tapa on tullut?

Itse käytän sukkia vain lenkkitossuissa ja talvisaapikkaissa tai bootseissa, muuten olen ilman sukkia ja ympäri vuoden.

t. ulkosuomalainen

Vierailija
8/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:30"]

[/quote]

Ilmeisesti et joudu olemaan minkäänlaisten asiakkaiden tai muiden ulkopuolisten tahojen kanssa tekemisissä? Juuri tuosta syystä on joissain työpaikoissa pukeutumiskoodi, kun ihmiset eivät tajua oman makuuhuoneen/vessan/kesämökin ja työpaikan eroa. Kai sulla on sentään jotain vaatetta päällä kuitenkin, anna kun arvaan: repsahtanut t-paita ja vanhoista farkuista revityt shortsit, tai verkkarit.

[/quote]

Niin, kaikki toimistotyöläiset eivät tapaa asiakkaita ikinä. Sukattomuus ei tarkoita, että käyttää repsahtanutta t-paitaa...

Vierailija
9/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä varmaan puututtaisiin, jos joku kävelisi toimistolla ilman sukkia. Laittakaa hyvät ihmiset edes sandaalit jalkaan.

Vierailija
10/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan paljaita jalkoja. Ihmisillä on usein rumat jalat, kynnet hoitamattomat ja kantapäät kuivat korput. Minusta on ällöttävää, jos meille kotiin tulee joku kylään paljain jaloin. Liitän paljaisiin jalkoihin ajatuksen että ne ovat hikiset, haisevat ja likaiset. Enkä todellakaan nauti siitä, että niitä hierotaan meidän mattoihin tai nostetaan sohvalle. 

En osaa kuvitella yritystä, jonka johdolle on ok että työntekijät hiippailee toimistossa paljain jaloin. Tuskin on mikään kovin merkittävä lafka. Ja todellakin joku ihmeen bunkkeri lienee kyseessä, ettei vaan vahingossakaan törmää asiakkaisiin. Kovin edustavaa kuvaa tuskin antaa, jos siellä työntekijä hiihtää paljain jaloin (kas kun ei pyjama päällä).

Vierailija
11/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:31"]

[/quote]

[/quote]

Niin, kaikki toimistotyöläiset eivät tapaa asiakkaita ikinä. Sukattomuus ei tarkoita, että käyttää repsahtanutta t-paitaa...

[/quote]

Ainakin se on yhtä paha tyylimoka.

Jos vaikka ulkomaalaiset asiakkaat näkevät tällaista pyjamakansaa suomalaisessa firmassa käydessään, onhan se todella kiusallista (heillekin) ja antaa huonon kuvan firmasta. Ja sellaisen kuvan, että myöskään asiakasta ei arvosteta kun ollaan kuin kerjäläiset/pyjamabileissä. Tällaista voi olla vain Suomessa.

Vierailija
12/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos vaikka ulkomaalaiset asiakkaat näkevät tällaista pyjamakansaa suomalaisessa firmassa käydessään, onhan se todella kiusallista (heillekin) ja antaa huonon kuvan firmasta. Ja sellaisen kuvan, että myöskään asiakasta ei arvosteta kun ollaan kuin kerjäläiset/pyjamabileissä. Tällaista voi olla vain Suomessa.

[/quote]

jos vaikka ... niin, mutta luitko nyt ollenkaan, täällä ei käy asiakkaita, ei edes kotimaisia.

Vierailija
13/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, minulta tuli!

Vierailija
14/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:43"]

jos vaikka ... niin, mutta luitko nyt ollenkaan, täällä ei käy asiakkaita, ei edes kotimaisia.

[/quote]

Eipä sitä tuossa viestissäsi lukenut.

Vierailija
15/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kotitoimisto.

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
16/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:39"]Minä inhoan paljaita jalkoja. Ihmisillä on usein rumat jalat, kynnet hoitamattomat ja kantapäät kuivat korput. Minusta on ällöttävää, jos meille kotiin tulee joku kylään paljain jaloin. Liitän paljaisiin jalkoihin ajatuksen että ne ovat hikiset, haisevat ja likaiset. Enkä todellakaan nauti siitä, että niitä hierotaan meidän mattoihin tai nostetaan sohvalle. 

En osaa kuvitella yritystä, jonka johdolle on ok että työntekijät hiippailee toimistossa paljain jaloin. Tuskin on mikään kovin merkittävä lafka. Ja todellakin joku ihmeen bunkkeri lienee kyseessä, ettei vaan vahingossakaan törmää asiakkaisiin. Kovin edustavaa kuvaa tuskin antaa, jos siellä työntekijä hiihtää paljain jaloin (kas kun ei pyjama päällä).

[/quote]

Että esim. niillä tämän kesän helteilläkin olisi pitänyt pitää sukat jalassa?! :-D Älkää nyt viittikö niitten hysterioidenne kanssa :-D Kesä on ihanaa aikaa, paljaat varpaat nauttii!!!

Vierailija
17/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset eivät tajua pukeutua minun mieltymysteni mukaan?! "Minun tapani on sinun lakisi" olisi hyvä kaikkien pitää mielessä.

Saamarin wt-juntit.

Vierailija
18/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miten tänä kesänä muka kukaan on voinut käyttää sukkia :)

Vierailija
19/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 16:19"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:39"]Minä inhoan paljaita jalkoja. Ihmisillä on usein rumat jalat, kynnet hoitamattomat ja kantapäät kuivat korput. Minusta on ällöttävää, jos meille kotiin tulee joku kylään paljain jaloin. Liitän paljaisiin jalkoihin ajatuksen että ne ovat hikiset, haisevat ja likaiset. Enkä todellakaan nauti siitä, että niitä hierotaan meidän mattoihin tai nostetaan sohvalle. 

[/quote]

Että esim. niillä tämän kesän helteilläkin olisi pitänyt pitää sukat jalassa?! :-D Älkää nyt viittikö niitten hysterioidenne kanssa :-D Kesä on ihanaa aikaa, paljaat varpaat nauttii!!!

[/quote]

Jösses! Oletko sitä mieltä, että ihmisten on pakko kulkea PALJAIN JALOIN TYÖPAIKALLA jos on hellettä? Millaiset vauvat tällä tavalla ajattelevat? Nakuksi vaan, ettei saa lämpöhalvausta? Lainaamassasi viestissä puhuttiin PALJAIN JALOIN KULKEMISESTA, ei esim. sandaalien käytöstä.

Vierailija
20/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri