Mitä kaipaat sinkkuajoiltasi?
Tietenkin edellyttäen että olet nykyään perheellinen tai parisuhteessa.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kaukosäätimen herruutta ja mahdollisuutta masturboida koska vain päivällä tai yöllä (ei, en tehnyt sitä koko aikaa).
Vapaata aikataulua
Vapaa aikataulu. Ja ylejäänkin johonkin lähtemisen helppous. Itse lähdit, itse omaan järjestykseesi palasit. Nyt läjtemistä edellyttää liuta erilaisia rituaaleja, "onko kaikki mukana" ja "tehdään vielä nämä hommat pois alta ennen kuin lähdetään".
Sitä että ei tarvinnut kuunnella jatkuvaa seksin vonkaamista, tai ylipäänsä sitä että ei tarvinnut harrastaa seksiä kenenkään kanssa.
Sitä tunnetta, että ”joku päivä tehdään vielä LP-levy!”
Sitä ettei tarvinnut kärsiä vierustoverin kuorsaamisesta. Tosin kuorsaan kuulemma itsekin kuin moottorisaha, mutta miestä se ei näytä haittaavan. Itse olen muutenkin uniongelmainen niin mua häiritsee ihan kaikki äänet.
On ukkokulta silti rakas❤️
Vierailija kirjoitti:
Sitä ettei tarvinnut kärsiä vierustoverin kuorsaamisesta. Tosin kuorsaan kuulemma itsekin kuin moottorisaha, mutta miestä se ei näytä haittaavan. Itse olen muutenkin uniongelmainen niin mua häiritsee ihan kaikki äänet.
On ukkokulta silti rakas❤️
Bosen unikuulokkeet pelasti mun miehen minun kuorsaamiselta.
Omaa aikaa! Siis että saisi vaan olla vaikka vuorokauden ihan yksin kotona ja tehdä (tai olla tekemättä) mitä lystää.
Omaa aikaa, seksikkäästi pukeutumista, huoletonta seksielämää (yhden yön jännittäviä suhteita), raisuja risteilyjä.
Yksin nukkumista ja masturbointia. Myönnettäköön, että myös kotona yksin dokaaminen oli hauskempaa silloin, kun ei ollut yleisöä.
No oikeastaan sitä fiilistä kun oltiin nuoria ja vapaita ja kruisailtiin kesäyössä
Gti-autoilla lämpimässä kesäyössä tyttöjä kyydissä.
Toki olen nykyisin onnellinen parisuhteeseeni. Mutta silti on kaihoisa tunne joskus.
Sitä "tänään voi tapahtua mitä vaan"-fiilistä. Yleensä ei tapahtunut, söin jätskiä ja katsoin telkkaria.
Sitten kun iltaisin ei ollut tekemistä enkä viitsinyt koko päivää töllätä telkkaa niin tuli luettua ihan kauheesti ja käytyä salilla sen 3-4 kertaa viikossa. Nyt menee paljon tehokasta peliaikaa perheen kanssa lätisemiseen.
Mutta kaikki asiat huomioon ottaen, parisuhde ja perhe on ollut onnellisinta aikaa.
Intohimoista seksiä
Mulla on ihana parisuhde, eikä muutoin ole mitään valittamista. Mies miellyttää edelleen silmää ja edelleen katsoo minua, kuten suhteemme alussa. Hän vain on henkisesti vetäytynyt työuupumuksen aikaan ja sitä intohimoa ei suhteeseen ole sen jälkeen vielä löytynyt - kaipaan seksiä, mitä meillä oli - mutta kelpaisi mulle nyt jo suorittava sinkkuseksikin.
Vierailija kirjoitti:
Yksin nukkumista ja masturbointia. Myönnettäköön, että myös kotona yksin dokaaminen oli hauskempaa silloin, kun ei ollut yleisöä.
Joo mutta ei se ole yhtään järkevää. Mulla se riistäytyi jo käsistä. Olisin varmaan jo ihan hirveä juoppoläski, jos ei olisi tullut tätä yleisöä.
Kaukosäätimen herruutta ja mahdollisuutta masturboida koska vain päivällä tai yöllä (ei, en tehnyt sitä koko aikaa).