Tykkääkö lääkärit, hoitsut, sossut yms. työparityöskentelystä? Asiakkaan näkökulmasta
voi olla tympeää, jos siellä vstaanotolla on monta eri asiantuntijaa paikalla. Toisaalta se voi olla välillä kivakin. Tykkäävätköhän nuo itse työskennellä työpareina? Entä te asiakkaat tykkäättekö työparien asiakkaana olla?
Kommentit (16)
Välttämättä jokainen kävelykyvytön mummo ei ole niin vaarallinen uhka työturvallisuudelle, että pitäisi tehdä töitä tehottomasti...
Tykkäämme tykkäämme. Paritamme mielellämme itsemme. Tapaamme asiakkaamme mielellämme keskenämme.
Vierailija kirjoitti:
Välttämättä jokainen kävelykyvytön mummo ei ole niin vaarallinen uhka työturvallisuudelle, että pitäisi tehdä töitä tehottomasti...
Noita työparejahan käytetään vaikkri olisi agre potilaS
Minä en ainakaan kaipaa siihen itse vastaanottotilanteeseen ketään hoitajia tai muitakaan sotkemaan, se on eri asia jos potilas ennen tai jälkeen vastaanoton käy erikseen hoitajalla. Vastaanotto on tietyllä tapaa intiimi tilanne, ylimääräiset henkilöt siinä yleensä vain vievät huomiota pois itse asiasta.
Asiakkaan näkökulmasta: riippuu työparista. Jos molempien huomio on asiakkaassa, heidän keskinäinen vastuunjakonsa on selvä ja henkilökemiatkin toimivat, se välittyy myös asiakkaalle ja kokemus on parhaimmillaan kokonaisvaltainen ja aidosti hyödyllinen. Valitettavasti on eri yhteyksissä tullut kohdalle myös työpareja, jotka olisivat todennäköisesti hoitaneet työnsä paremmin yksinään. Kesken kaiken sisäpiirivitseille tirskuminen tai merkitsevien katseiden vaihto asiakkaan sanoessa jotain eivät kuulu ammattimaiseen asiakastyöskentelyyn. On ollut myös kurjaa törmätä työpareihin, joissa toinen jyrää ja lyttää toista ja toinen ikään kuin alistuu olemaan vain pelkkä koriste.
Tämä porukka ei tykkää työskentelystä yleensä.
Merkitseviin katseisiin työparin välillä on tullut törmättyä!!! Oli epämiellyytävää :(
Tykkään. Toisaalta tykkään myös työskennellä yksinkin asiakkaan kanssa. Molemmat käy.
En tiedä mitä oikein ajat takaa tuolla työpariuden jauhamisella mutta lääkäreillä on joskus yhteisvastaanottoja jos tarvitaan eri erikoisalojen mielipiteitä potilaan hoidon turvaamiseksi.