Mitä ajattelisit, jos tulisit vahingossa raskaaksi ja mies epäilisi että olet huijannut hänet isäksi?
Esim. puhkonut kondomeita tms. Onko normaalia epäillä tuollaista? Onko epäileminen hyväksyttävää? Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (20)
Ajattelisin, että on aika hankkia tasokkaampaa seuraa
Miettisin koska on vapaita aborttiaikoja.
Koettaisin vakuuttaa miehen, mutta jos ei olisi tunnettu toisiamme kovin kauan, se saattaisi jäädä yritykseksi. En tiedä, kuinka normaalia miehen käytös on. Ymmärrettävää, jos suhde on hyvin alussa. Surullisia ajatuksia herää, toivottavasti mies silti suostuu isyyteen. Ehdottomasti pitäisin lapsen, on mies mitä mieltä tahansa.
Miten se vahinko sitten oikeasti tapahtui ?
Pitäisin miestä aika tyhmänä ja epäilisin aikaista dementiaa, kun tietää hyvin että ei käytetä ehkäisyä ja lapsi saa tulla koska vaan.
Onhan noita tarinoita maailma pullollaan missä mies on huijattu isäksi
No, lähipiirissäni kävi juuri noin, että nainen tuli ilman tarkoitusta raskaaksi ja mies luuli, että nainen huijasi hänet isäksi. Mies jätti.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin miestä aika tyhmänä ja epäilisin aikaista dementiaa, kun tietää hyvin että ei käytetä ehkäisyä ja lapsi saa tulla koska vaan.
Ymmärsin, että tässä oli nimenomaan kondomia käytetty koko ajan eikä se ollut ainakaan näkyvästi rikkoutunut, kun mies kerran epäili, että nainen olisi sitä salaa etukäteen rei'ittänyt.
Ajattelisin varmaan kaikkea jännää. Kuten että mitähän mun poikaystävällä on just nyt päällä?
Vaikea kuvitella tuollaista tilannetta kun olen sinkku eikä minulla ole kohtua. Mutta jos tilanne olisi oikeasti tuo niin yrittäisin lyödä rahoiksi Jeesuksen pikkusisaruksella
Kyllä mä melkoisesti ihmettelisin moista reaktiota kun mies kuitenkin tietää, että meidän lapsiluku on täynnä.
Kävisimme asiat huolellisesti kohta kohdalta läpi ja miettisimme vaihtoehdot. Minkäänlaista syyllistämistä en kuuntelisi, sillä en itsekään halua enää yhden yhtä lasta ja raskaus olisi minulle todellinen kauhunäytelmä.
Luulen, että mies ymmärtäisi saman, että en olisi ikimaailmassa tehnyt mitään typerää, vaan päinvastoin olisin kauhuissani. N45
No pitäisin miestäni epäreiluna ja miettisin suhteen jatkoa tuollaisen jälkeen. Olen kyllä tullut vahingossa raskaaksi eikä mieheni kyllä ajatellut hetkeäkään, että olisin tahallani tullut. Kyllähän jokaisen aikuisen miehen pitäisi ymmärtää, että riski on aina olemassa ehkäisystä huolimatta ellei ole piuhat molemmilta katkaistu.
Varmaan jättäisin miehen. Toki syntymättömän lapsen takia yrittäisin hoitaa eron asiallisesti ja isyystesti tietenkin tehtäisiin.
Jos mies itse mokaisi ehkäisyn käytön (kondomi) aiheuttaen minulle suunnittelemattoman raskauden ja päälle vielä syyttäisi minua huijaamisesta isäksi, suhde olisi siinä.
Aborttipäätöksen tekisin sen mukaan, tahtoisinko itse pitää lapsen.
Ajattelisin, olenko seonnut ja epäilisin kuulleeni harhoja?
Jos näin ei olisi, seuraavaksi millaisen tyypin hullun ja mielenvikaisen kanssa ole päätynyt sänkyyn.
Ja jättäisin tyypin sen siliän tien ja tulevan lapsen puolesta olisin pahoillani ja raastuvassa tavattaisiin ja ikinä en luovuttaisi miehelle huoltajuutta.
Olisin häkeltynyt, koska mies tietää, että en tosiaankaan halua lapsia. Lisäksi olisin todella loukkaantunut moisesta epäluottamuslauseesta. Lisäksi varaisin tietysti aborttiajan.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin, olenko seonnut ja epäilisin kuulleeni harhoja?
Jos näin ei olisi, seuraavaksi millaisen tyypin hullun ja mielenvikaisen kanssa ole päätynyt sänkyyn.
Ja jättäisin tyypin sen siliän tien ja tulevan lapsen puolesta olisin pahoillani ja raastuvassa tavattaisiin ja ikinä en luovuttaisi miehelle huoltajuutta.
Eli olisit mt-ongelmainen vanhempi.
Oleellisempaa on haluatko pitää lapsen. Välttämättä uutta mahdollisuutta ei tule aivan heti, jos muuten käytät ehkäisyä.
Mies voi reagoida monella tavalla. Keskity sinä alkuun sen pohdintaan, voitko haluta lapsen.
Ajattelisin että mies on seonnut (ehkä minäkin) 20 avioliittovuoden jälkeen.