Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun en siedä ystäväni miestä!?

Vierailija
03.08.2021 |

Ollaan siis jo yli kolmekymppisiä ja ystävälläni on uusi mies, joka on mielestäni jotenkin ällöttävä. Liimautuu ystävääni kiinni ja mihinkään ei päästä enää kahdestaan. Esim. Nyt kesällä kyselin ystävääni rannalle ja siellä me sitten kolmestaan kökötettiin! Minusta oli tosi kiusallista ja ahdistavaa, en olisi halunnut siinä bikineissä olla tuon miehen "silmien alla"!

En tiedä mistä nuo ällövibat tulee. Itselläni on siis jo yli 10v kestänyt parisuhde, ettei mistään ystävän parisuhdetta koskevasta mustasukkaisuudestakaan ole kyse. Mies on vaan jotenkin niljakas. Ensi viikonloppuna meidän piti ystäväni kanssa viettää aikaa yhdessä ja nyt tämä mies kuulemma haluaisi meidän mukaan!Mitä ihmettä!?!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota oma miehesi mukaan. Jos ystävän uusi mies on niljakas, kun sinulla on puoliso mukana, puolisosi varmaan huomaa sen. Miksi siis olette vain kolmistaan liikkeellä?

No sepäs se. Kun olen sopinut ystäväni kanssa menoja kaksistaan niin kuin ennenkin, niin tuo mies aina tupsahtaa mukaan. Niin kuin rannallekkin sovittiin menevämme kaksistaan, niin nuo kaksi tuli sinne yhdessä. Ja ei mua ole ennen sen miehet haitanneet, tuo on vaan jotenkin poikkeus. Ja ystäväni ei nää miehensä käytöksessä mitään outoa.

Trololololooooo

Vierailija
22/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee selväksi ystävälle että olet vain hänen kanssaan aikaa viettämässä ja kyläilemässä, et halua miestä ystävyyssuhteeseen lainkaan. Ja mies on varmaan niljakas, olet oikeassa mahdollisesti.

Vierailija
24/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tilanne, ei ole ennen tämmöistä ystävien kanssa käynyt. Mutta tällä hetkellä tunne, että joudun ainakin toistaiseksi ystävyytemme lopettamaan. Ystäväni on ihan tuon miehen vietävissä ja minä haluan taas luottaa omaan tuntemukseei tuosta miehestä. En halua tuollaista ihmistä omaan elämääni.

Vierailija
25/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mitä odotat muiden sanovan? Että tyyppi on narsisti ja blaablaablaa..?

Haluaisin vain kuulla miten vastaavassa tilanteessa olevat ihmiset ovat ratkaisseet "ongelman"!

Ap

Olen ymmärtänyt, että nykyäänkin  on hyvin tavallista,   että kumpikin säilyttää oman ystäväpiirinsä. Onko tämä mies ihastunut sinuun, vai onko ystävättäresi epävarma suhteestaan ja haluaa roikottaa miestä mukanaan. Eikö ole aika tavallista,  että tytöt voivat mennä uimarannalle keskenään ja miehet kalareissulle. Minä sanoisih heti, että ei käy ja että sinua häiritsee moni asia.

Aikanaan, kun ystävättäreni alkoi seurustelemaan, hän kertoi kaikki asiat mistä me juttelimme tälle ihastukselleen. Toisti minulle kuinka herra x oli siitä ja siitä sitä mieltä. Sanoin heti etten tykkää, lopetti toistamasta miehen mielipiteitä, varmasti kertoi edelleen asioistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi