Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksatte hössöttää ebolasta, kun on tässä pahempiakin ongelmia...

Vierailija
18.08.2014 |

esim. ikiroutaan sitoutunut metaani sattaa vapautua ilmakehään 2100-luvulla ja se tarkoittaa käytännössä, ettei planeetalla enää voi elää. Ei kukaan. 2100-luvulla elää meidän lapsenlapset.  http://yle.fi/uutiset/ilmastotutkija_jos_metaani_vapautuu_ilmakehaan_niin_peli_on_pelattu/6317948?fb_action_ids=10152595517729437&fb_action_types=og.recommends&fb_source=feed_opengr

Niin, että syökää vaan joka päivä lihaa, haaveilkaa 150m2 taloista, tupla-autoista, uusista vaatteista, ulkomaanmatkoista ja krääsästä. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin, että syökää vaan joka päivä lihaa, haaveilkaa 150m2 taloista, tupla-autoista, uusista vaatteista, ulkomaanmatkoista ja krääsästä."

Hyvä idea, pitääpä alkaa toteuttaa. Kaikki kuollaan kuitenkin!

Vierailija
2/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ebolahullu on joku yhteiskunnan elätti, joka toivoo kaaosta, jota voisi seurata näytöltä turvallisesti 20 neliömetrin yksiöstään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole, eikä tule, lapsia, joten en voi saada lastenlapsia, eli evvk tuollaiset tulevaisuuden jutut.

Vierailija
4/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:32"]

Minulla ei ole, eikä tule, lapsia, joten en voi saada lastenlapsia, eli evvk tuollaiset tulevaisuuden jutut.

[/quote]

"Minä minä minä."

Vierailija
5/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihmissuku saisikin kuolla. Niin paljon ollaan tehty pahaa tälle planeetalle. Pelkään kuitenkin pahoin, että saimaannorpat kuolee ennen meitä :(

Vierailija
6/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi ihan ok, jos ihmiskunta kuolisi virukseen tms., mutta surettaa se, että ihminen tuhoaa koko maailman. Tämä planeetta on muidenkin koti. Muut eläinlajit ovat viattomia ihmiskunnan kädenjälkeen. 

ap

Vierailija
7/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:23"]

"Niin, että syökää vaan joka päivä lihaa, haaveilkaa 150m2 taloista, tupla-autoista, uusista vaatteista, ulkomaanmatkoista ja krääsästä."

Hyvä idea, pitääpä alkaa toteuttaa. Kaikki kuollaan kuitenkin!

[/quote]

Muista selittää tuo myös lastenlapsillesi, että mummo on ihan evvk mitä tulevaisuudessa tapahtuu! Miten voi olla noin idiootteja ihmisiä?

Vierailija
8/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tuommoisiin metaanihöpinöihin. Kyllä lämpötilat pallolla ovat ennenkin vaihdelleet valtavasti. Ebola on merkittävämpi uhka.

Vierailija
9/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustupa aloittaja maapallon glasiaali-interglasiaali-sykliin ja tule sitten meuhkaamaan uudestaan. Biomassan määrä on luonnollisesti tuosta kierrosta riippuvainen.

Vierailija
10/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää nämä ilmastonmuutoksesta vouhkaavat idiootit. Maapallon ilmasto on vaihdellut aina, eikä siitä koskaan ole aiheutunut mitään maailmanloppua.

Vierailija
11/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä ei ole mielipide, vaan tämä perustuu minun työhöni. Tutkijat tekevät tutkimusta ja sillä pyritään saaman objektiivinen tutkimustulos. Sitten on ihmisiä, jotka laukovat mielipiteitä, Ilmatieteen laitoksen erikoistutkija Jari Haapala sanoo."

- Tietenkin on olemassa av-mammoa, jotka tietävät ennen omaa tutkimustyötäkin, että Haapalan tutkimus on hölynpölyä.

ap

Vierailija
12/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 15:21"]"Tämä ei ole mielipide, vaan tämä perustuu minun työhöni. Tutkijat tekevät tutkimusta ja sillä pyritään saaman objektiivinen tutkimustulos. Sitten on ihmisiä, jotka laukovat mielipiteitä, Ilmatieteen laitoksen erikoistutkija Jari Haapala sanoo."

- Tietenkin on olemassa av-mammoa, jotka tietävät ennen omaa tutkimustyötäkin, että Haapalan tutkimus on hölynpölyä.

ap

[/quote]

Tutkijoiden elanto on kiinni siinä, että ilmastonmuutos on totta, rahoitus loppuu muuten.

Vierailija
13/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 15:21"]"Tämä ei ole mielipide, vaan tämä perustuu minun työhöni. Tutkijat tekevät tutkimusta ja sillä pyritään saaman objektiivinen tutkimustulos. Sitten on ihmisiä, jotka laukovat mielipiteitä, Ilmatieteen laitoksen erikoistutkija Jari Haapala sanoo."

ap

[/quote]

Tutkijoiden elanto on kiinni siinä, että ilmastonmuutos on totta, rahoitus loppuu muuten.

[/quote]

Lähde? Mihin viittaat? Vai ihanko mututuntumalta lauot?

ap

Vierailija
14/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Scientists: Don't freak out about Ebola.

Everyone: *Panic!*

Scientists: Freak out about climate change.

Everyone: LOL! Pass me some coal."