Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on oikeasti niin hirveät tissit, että tekisi mieli itkeä

Vierailija
18.08.2014 |

Tyhjät pussit vain roikkuu ja ihmiset muka väittävät, ettei pienet rinnat roiku! Kyllä mulla vaan tuo nahka roikkuu.

En kehtaa olla enää alasti miehen edessä, kun on niin hirveiksi lättyrinnoiksi mennyt lasten jäljiltä. Rintakehäkin on korkeammalla kuin tissit.

Hyi että rupes ällöttään, kun erehdyin peilistä katsomaan.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lopettanut hiljan imetyksen? Mul samanlaiset. Mies luvannut maksaa korjauksen koska on niin mielestäni rumat

Vierailija
2/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on kolme vaihtoehtoa.

1) mennä leikkaukseen

2) hyväksyä asia ja jatkaa elämää

3) jatkaa valittamista tehden elämästäsi paljon vaikeampaa ja negatiivisempaa.

itsellä roikkuu 19 vuotiaana tissit kuin kolmesti imettäneellä, mutta olen valinnut vaihtoehdon 2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on mullakin kuule kauheet tissit. Kokoa 85 F eli on kroppa muutenkin kauhee paksukainen. Tissit roikkuu ilman rintsikoita melkein navassa asti. Jos viel joskus kehtaan seksiä harrastaa, teen sen rintsikat päällä. Mä en oo koskaan nähnyt rumia pieniä tissejä, sulla on varmasti ihan hyvät.

Vierailija
4/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:07"]

Oletko lopettanut hiljan imetyksen? Mul samanlaiset. Mies luvannut maksaa korjauksen koska on niin mielestäni rumat

[/quote]

Joo, 4v sitten.  Eli en. :D Mutta tällaiset nämä siis on ollut raskauksien jälkeen, mutta nyt erehdyin kunnolla katsomaan.

ap.

Vierailija
5/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva.

Vierailija
6/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saa sentään piiloon rintsikoihin. Tällaisia 70G riippiksiä ei saa mihinkään piiloon edes julkisilla paikoilla. Semmosta se on eläminen.

Vierailija
7/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, teillä (3. ja 4.) kuitenkin luulisi olevan jotain täytettäkin niissä roikkuvissa. Ihan hirveän näköistä, kun tällaiset tyhjät pussit roikkuu. Ottaisin niin paljon mielummin ne isommat roikkuvat.

ap.

Vierailija
8/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene leikkauttamaan? Minä ainakin menen, kun olen saanut säästettyä tarpeeksi. Isoimmillaan oli D:t ja nyt hädin tuskin A täyttyy. Painon vaihtelu aikuisiällä jopa lähes 30kg, että ei tarvitse miettiä miltä nämä näyttävät.

En ymmärrä ihmisiä, jotka katkeroituvat ja surevat vartaloaan vuosikymmeniä, kun asia on korjattavissakin..

Vierailija
9/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin vähän hirvittää että millaiset tyhjät lapaset jää, kun viimeisen lapsen imetys on ohi. Nyt odotan siis kolmatta ja rinnat ovat kasvaneet enemmän kuin aikaisemmissa raskauksissa. Eikö juuri se raskauden aikainen rintojen kasvu vaikuta rintojen roikahtamiseen?

Onko muilla rinnat menneet lapasiksi vasta useamman lapsen jälkeen? Kahden lapsen jälkeen rinnat ovat mielestäni vielä ihan kohtuulliset vaikkei tietenkään enää yhtä kiinteät kuin ennen lapsia.

Vierailija
10/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:10"]

Ne saa sentään piiloon rintsikoihin. Tällaisia 70G riippiksiä ei saa mihinkään piiloon edes julkisilla paikoilla. Semmosta se on eläminen.

[/quote]

Mutta ne sentään näyttää tisseiltä ilman rintsikoitakin.

Sorry, kuvaa ei pysty ei kykene laittaan. Oli jo liian hirveä järkytys katsoa ihan vain peilistä.

ap.

Vierailija
11/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa kuva niin sanotaan. Edestä ja sivusta. Melkein tiedän jo että normaali kaunis olet mutta...

Vierailija
12/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:13"]

Minuakin vähän hirvittää että millaiset tyhjät lapaset jää, kun viimeisen lapsen imetys on ohi. Nyt odotan siis kolmatta ja rinnat ovat kasvaneet enemmän kuin aikaisemmissa raskauksissa. Eikö juuri se raskauden aikainen rintojen kasvu vaikuta rintojen roikahtamiseen?

Onko muilla rinnat menneet lapasiksi vasta useamman lapsen jälkeen? Kahden lapsen jälkeen rinnat ovat mielestäni vielä ihan kohtuulliset vaikkei tietenkään enää yhtä kiinteät kuin ennen lapsia.

[/quote]

Mulla on kolme lasta. En ehtinyt hirveästi huomaamaan mitään muutosta rinnoissa kuin vasta nyt kolmannen jälkeen, koska tulin aika pian aina raskaaksi imetyksen loputtua ja rinnat siis sitten kasvoi aina heti uudestaan.

ap.

Vierailija
13/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:17"]

Laitapa kuva niin sanotaan. Edestä ja sivusta. Melkein tiedän jo että normaali kaunis olet mutta...

[/quote]

Höpö höpö. Normaali ehkä, mutta ei näitä rintoja voi kauniiksi sanoa sitten millään... :(

ap.

Vierailija
14/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnathan voi korjauttaa, JOS asia vaivaa! Äitini, jolla on useampi lapsi, teki niin (siitä on jo kauan aikaa) ja nyt hänellä melkein kuusikymppisenä on luonnolliset (=maltillisen kokoiset) ja upeammat rinnat kuin yhdelläkään tyttäristään, jotka alkuperäisten rintojen tuhoamiseen osallistuivat. Hinnat Suomessakin ovat varmaan noista 80-luvun ajoista halvenneet?

Ajattele ap, jos kyseessä olisi joku juttu, jota ei voisi korjata!

Vierailija
15/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:22"]Rinnathan voi korjauttaa, JOS asia vaivaa! Äitini, jolla on useampi lapsi, teki niin (siitä on jo kauan aikaa) ja nyt hänellä melkein kuusikymppisenä on luonnolliset (=maltillisen kokoiset) ja upeammat rinnat kuin yhdelläkään tyttäristään, jotka alkuperäisten rintojen tuhoamiseen osallistuivat. Hinnat Suomessakin ovat varmaan noista 80-luvun ajoista halvenneet?

[/quote]

Onko hänellä ollut komplikaatioita? Silikonitko?

Vierailija
16/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain tätä tyyliä nämä on kuin tässä vasemman puoleisessa kuvassa

http://www.drspiro.com/wp-content/uploads/2013/01/Breast-Augmentation-7a.jpg

Ja tässä

http://gallery.delucaplasticsurgery.com/picture/breast-augmentation-a-cup-c-cup-before-after-3a.jpg?pictureId=10552271&asGalleryImage=true

Aika ihanat siis...

En mä halua mitään silikoneja. Valitsen siis tuon valittamisvaihtoehdon. Tai jos opettelisi hyväksyyn. Tai jos saisi painoa vähän lisää, niin ehkä sitä menisi noihin pusseihinkin?

ap.

Vierailija
17/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:30"]

Ja tässä

http://gallery.delucaplasticsurgery.com/picture/breast-augmentation-a-cup-c-cup-before-after-3a.jpg?pictureId=10552271&asGalleryImage=true

Aika ihanat siis...

En mä halua mitään silikoneja. Valitsen siis tuon valittamisvaihtoehdon. Tai jos opettelisi hyväksyyn. Tai jos saisi painoa vähän lisää, niin ehkä sitä menisi noihin pusseihinkin?

ap.

[/quote]

Älä jumankauta valita jos et halua tehdä asialle mitään. Ottaa päähän tollaset ihmiset.

Vierailija
18/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:31"]

Ja tässä

Aika ihanat siis...

ap.

[/quote]

Älä jumankauta valita jos et halua tehdä asialle mitään. Ottaa päähän tollaset ihmiset.

[/quote]

Valitanpas. Just nyt valitan niin paljon kuin sielu sietää! Tai oikeastaan en valita, vaan piehtaroin itsesäälissä.

ap.

Vierailija
19/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:22"]Rinnathan voi korjauttaa, JOS asia vaivaa! Äitini, jolla on useampi lapsi, teki niin (siitä on jo kauan aikaa) ja nyt hänellä melkein kuusikymppisenä on luonnolliset (=maltillisen kokoiset) ja upeammat rinnat kuin yhdelläkään tyttäristään, jotka alkuperäisten rintojen tuhoamiseen osallistuivat. Hinnat Suomessakin ovat varmaan noista 80-luvun ajoista halvenneet?

[/quote]

Onko hänellä ollut komplikaatioita? Silikonitko?

[/quote]

En tiedä, mitä ainetta? Ei ole ollut komplikaatioita, kaikki on mennyt hyvin. Asiasta ei olla paljon puhuttu, oli ilmeisesti sen verran arka asia äidilleni aikoinaan. Helsingissä tehtiin korjaus ja tuohon aikaan 80-luvulla oli kallis tai ainakin meidän mittapuulla. :) Mutta lopputulos on oikeasti luonnollinen ja nähtävästi kestävä. :)

Olen itse lapsettomanakin a-kuppinen, ja joskus mietin, luuleeko äitini, että kärsin pienistä rinnoistani? Noh, en kärsi. Rinnat ei ole koskaan ollut iso (heh!) juttu mulle. Siskoni "menetti" rintansa äitini tavoin imetyksissä, mutta ei kärsi asiasta. Eikä miehensä. Naureskellaan vain asialle! :) Se on niin yksilöllistä. Mutta JOS kärsii, miksi ei korjauta hyvällä plastiikkakirurgilla?

Vierailija
20/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:31"]

Ja tässä

Aika ihanat siis...

ap.

[/quote]

[/quote]

Valitanpas. Just nyt valitan niin paljon kuin sielu sietää! Tai oikeastaan en valita, vaan piehtaroin itsesäälissä.

ap.

[/quote]

Suhteellisuudentaju on kyllä kadoksissa, jos pidät noita esimerkkirintoja hirveän näköisinä. Minä luulin, että sinulla on kunnon lätyt. Nuo kuvien rinnat (siis korjaamattomat) ovat ihan ok. Monella naisella on jo lähtökohtaisesti ilman mitään imetyksiä rumemmat rinnat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan