Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kotonasi sairaaksi jalostettu koira?

Vierailija
18.08.2014 |

Esimerkiksi tällainen kuonoton kiinanpalatsikoira http://3.bp.blogspot.com/-wHiPWHe8yyo/Uy6nRZFfJII/AAAAAAAAAWA/qtRJqJ7C25U/s1600/vanhaa+C=+773.JPG

Tai tällainen kiinanpalatsikoira jonka kirsu on poimun alla piilossa:

http://2.bp.blogspot.com/-35eZt20qzc4/UiJTHRyWGqI/AAAAAAAAHqw/vJLe4H4_d30/s1600/DSC_0501.JPG

Molemmat noi on suomalaisia koiria. Jälkimmäinen näyttelyissäkin hyvin menestynyt.

Minusta tuollaiset koirat ovat suoranaisesti eläinrääkkäystä. Mutta tällainen eläinrääkkäys on Suomessa täysin sallittua. On sallittua jalostaa tuollaisia muotopuoli koiria.

Haluaisin kuulla MIKSI? teillä on tällaisia koiria (niiltä joilla näitä on). Minä en voi ymmärtää miksi kukaan haluaa ottaa tuollaista koiraa. Onko sellainen ihminen sadisti? Vai niin tyhmä ettei näe mitään vikaa noissa koirissa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, en saa tällä puhelimella linkotettyä. Mutta pomerianin piti olla siinä kuvassa.

Vierailija
22/23 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei ole koskaan viehättänyt lyttykuonoiset, mulkosilmäiset koirat. Ne on sairaan näköisiä. Mutta kaikkien rotujen pennut ovat suloisia. Ottaisin mielellään koiran, joka näyttäisi ikuisesti pennulta. Saksanpystykorvat ovat suloisia, mutta niille on jalostettu aivan sairaan paksu turkki. Aiheuttaa koirille terveysongelmia ja saa koirat näyttämään lihavilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käyttökoirapuolelta terriereitä ja sama juttu isätytärlinjaa, haluttu vahvistaa riistaviettiä. Tuloksena ei riistaviettisiä ja yhdellä epilepsia. Ihana perhekoira oli ja hienoja metsälenkkejä vain valokuvausajatuksella mentiin. Emme olleet kumpikaan metsästäjiä. Koira onneksi tuli minulle pentuna seuraksi ja harrastukseen mutta ei metsästykseen. Metsästäjät olisivat lopettaneet ns. riistavapaana . Muutenkin luolakoirapuoli ei kestä enään nykypäivän eettisyyskriteereitä. :/