Ostin kalliita laihdutuskapseleita. Nyt kuukauden kuurin jälkeen olen 10 kg läskimpi.
Onko kellään koskaan auttanut joku läskinestolääke?
Kommentit (14)
Ne on keksitty ihan vaan laiskojen ja tyhmien rahastamiseksi. Point proven.
Pillerit eivät laihduta vaan se millaista ruokaa syöt. Tai no, jos syöt pelkästään pilleireitä...
Vierailija kirjoitti:
Kuukaudessa + 10kg -en usko.
Ohjeissa varmaan luki, että saa syödä tuplaten saman kun ennen kuuria.
Kertymä kertoo siitä, että nuo ei ole laihdutuskapseleita. Jatka kuuria vuoden verran, niin asia varmistuu.
Helpoiten laihtuu, kun syö vähemmän.
Mikään ei ole helpompaa kun lihavien jymäyttäminen. Jos sellainen pilleri olisi olemassa, ei maailmassa olisi yhtään lihavaa.
Aikoinaan kun olin postissa töissä, jaettiin niitä kuponkiuutisia. Niissä oli usein laihdutuspilleritarjouksia. Ei kestänyt kauaa, kun alkoi tulla ihmisille niitä pilleripaketteja. Ihmeteltiin ihmisten typeryyttä ja uskoa ihmeisiin :D:D
Etkö ole vielä oppinut sitä että, mihinkään laihdutustuotteeseen ei kannata uskoa missä mainostetaan että: "Laihdut varmasti tekemättä itse yhtään mitään".
Mikään pillerikuuri ei tee puolestasi elämäntapamuutosta. Köyhäksi voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole helpompaa kun lihavien jymäyttäminen. Jos sellainen pilleri olisi olemassa, ei maailmassa olisi yhtään lihavaa.
Ei olis ryppyjä, eikä selluliittiäkään jos niihin oikeesti tehokkaat rohdot kehiteltäis.
Lompakko sentään laihtui joten ei tuo ihan tehoton valmiste ollut.
Kokeilematta: ei.