Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette tänään jos teillä on lomaa?

Vierailija
03.08.2021 |

Itse lähden nyt kauppaan ja sitten mökille.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen jos hieroja vastaisi viestiin ja antaisi ajan. Kumpa olisi tänään jo vapaana

Vierailija
2/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadepäivä. Kotityörästejä. pyykin viikkausta ja muutama koneellinen pyykkiä pestä. Kuivausrummun huoltoa. Kodinhoitohuoneen järjestely ja siivous. Kissanhiekkalaatikoiden tyhjennys, pesu ja uudet hiekat. Lemmikkien ruokakuppien tiskaus. Lemmikkien makuualustojen pesu. Lankalaatikoiden järjestely.

Muutamassa tv sarjassa pitäisi päästä ajantasalle, eli loppupäivä menee telkun töllöttämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix. Mulla aina lomaa, olen ollut vuosia työtön.

N36

Vierailija
4/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen purjehtimaan. Suuntana Porvoo.

Vierailija
5/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan vaatekaapit ja sovitan lapselle syys-ja talvivaatteita, jotta tiedän mitkä sopivat vielä ja mitä tarvitsee ostaa. Leivon marjapiirakan. Illalla saunaan.

Vierailija
6/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen ja 4. lomaviikko menossa. Lopettelen tässä just aamupalaa, luen yhden kirjan loppuun ja lähden sitten salille. Loppupäivän aikana viikkosiivous. Eli ei kovin kummoista lomatekemistä :)

Huomenna on kissojen ell-käynti, torstaina meinasin käydä Ikeassa ja perjantaina taas sali. Mulle lomassa parasta on se, että saa ajan kanssa tehdä ihan perusjuttuja eli syödä aamupalaa 2 h, lukea kirjaa siivoamisen välissä ja ottaa vaikka päikkärit, jos siltä tuntuu. Yhden hellepäivän olisin tähän vielä halunnut, olis ollut kiva käydä vielä uimassa, mutta onhan niitä uimareissujakin tähän kesään jo mahtanut. Kiva kesä ja loma ollut, vaikka mitään en oo tehnyt, enkä missään käynyt :D

Vierailija
7/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden Tallinnaan.

Vierailija
8/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen 650 km kotiin.

Vierailija
9/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä marjastusta, olympialaisten katsomista, lepoa ja ulkoilua, illalla sauna ja uinti. Ihanaa!

Vierailija
10/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😬Pitää siivota.

Vierailija
11/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon menossa ystäväperheen luo yökylään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme