MouMoulla meni kandiopintoihin 6 vuotta
Miten voi olla mahdollista, ettei saa kuudessa vuodessa yliopistosta kuin kandin paperit? Ihan aidosti ihmettelen.
Kommentit (8)
Kiinnostaa kun kilo paskaa, jonkun random blogaajan tutkintopaperit.
Moukkua ei kiinnostanut ko alan työ ollenkaan ja siksi opiskelut venyivät. Kirjoitti joskus kun muutti Helsinkiin, että osa lähipiiristä ihmettelee valintaa kun papereiden saanti on jo niin lähellä.
Miksi muutti helsinkiin? Oliko oma elämä niin tylsää?
Taas elämän prioriteetit kohdillaan.. huvittelu < opiskelu ja valmistuminen
Mikä tuossa on vaikea ymmärtää? Jos opiskelee hitaasti, niin noinhan siinä käy. Minulle meni kauemmin kuin kuusi vuotta ;).
2, ei tullut äidiksi, hänhän sai esikoisensa tänä kesänä. Kirjoitti blogia ja kerran kuussa ilmestyvää kolumnia Keskisuomalaiseen opiskeluaikanaan, ei siis mitään säännöllistä päivätyötä ollut.
3, kiinnosti kuitenkin niin paljon, että klikkasit ketjun auki ja vaivauduit vielä kommentoimaankin?
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 00:53"]
Mikä tuossa on vaikea ymmärtää? Jos opiskelee hitaasti, niin noinhan siinä käy. Minulle meni kauemmin kuin kuusi vuotta ;).
[/quote]
En vaan ymmärrä, miten voi olla noin verkkainen tahti. Keskimäärin kolmen vuoden opintoihin kuluttaa vielä toiset kolme vuotta.
Ap
Ap, kiinnosti sen verran että oli pakko kommentoida.. Onko kaikesta paskata oikeasti pakko tehdä tänne aina joku paska viestiketju? Ootko itestäs ylepeä kun kirjotat nimettömästi paskaa toisten kustannuksella? Ootko ite joku av-mamma mikä ei ole itse saanut mitään tutkintoa tai muuta sisältöä elämässään.. Kun täällä toisten arvostelun? Sun kaltaset alottaa 10 dissaus ketjua päivässä "kattokaa miten ruma lehmä, ks linkki blogiin" Keksi jotain parempaa tekemistä, hanki vaikka oma elämä!
t. Lucky nro. 3
Tuliko äidiksi siinä välillä, tai kävikö töissä opiskelujen ohessa? Mulla meni 5 vuotta kandiopintoihin, koska olin välillä 2 vuotta kokopäivätyössä, enkä jaksanut sinä aikana opiskella paljon yhtään.