Hyviä ravintoloita Tallinnassa?
Vinkkejä kaivattaisi. Kerro oma lempiravintolasi siellä ja minkä ruuan yleensä tilaat?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 20:59"]African kitchenissä oli muutama vuosi takaperin ainakin tosi hyvät drinkit. Ruoka näytti olevan edullista, mutta ei syöty silloin mitään muuta kuin alkupaloja. Paahdettuja leipiä ja kolmea eri dippiä. Ne nyt oli ihan jees, mutta en tiedä muusta tasosta. Mutta ne Afrikan valtioiden mukaan nimetyt coctailit oli hyviä.
[/quote]
Kävin siellä syömässä lounasaikaan ystäväni kanssa. En kuollaksenikaan muista mitä tilasin (Oritaiko?), mutta petyin vähän omaan annokseeni. Maistoimme hieman toistemme lautaselta ja sain huomata että kaveri oli valinnut huomattavasti paremmin, vaikka olikin tosi tulista. Ruoan taso tuntuu vaihtelevan annoksittain.
Ihan eksoottinen vaihtoehto. Hieman hämärä valaistus ja silloinen kokki tykkäsi huudattaa radiota.
alter ego, pippurisäkkikin käy välillä, venäläiset suht hyviä. argentiinalaiseen seuraavaksi
Pihviravintola Argentinassa käytiin tänä kesänä. Pöytä varattiin päivällä joitakin tunteja ennen ennen kuin sitten illalla mentiin. Todella hyvä palvelu, puhelimessa pöytää varatessa pärjäsi suomella ja ajan sopiminen molemmille osapuolille sopivaksi oli jouhevaa.
Sisäfilepihviannoksissa kaksi pihviä, salaatit ja leivät tuli yhteisiksi koko pöytäseurueelle (4 aikuista) ja tarjoilijalla oli hyviä suosituksia niin juomien kuin ruokienkin osalta. Ei tarvitse mennä puku päällä, siistit vaatteet riittävät. Taidettiin kuluttaa kaikkinensa n. 170€. Tässä siis kaikki alku-, väli- ja ruokajuomat sekä alku- ja pääruoat jälkkäreineen neljälle hengelle.
Ribe on ollut tasalaatuinen todella pitkään. Olen syönyt siellä ensimmäisen kerran pian avaamisen jälkeen, olisiko ollut 2007 tai 2008, ja viimeksi nyt kesällä, jolloin vielä tilanteessa oli haastetta, jonka henkilökunta hoiti aivan hemmetin hyvin! Muille ravintoloille, joissa olen syönyt, sattuu joko keittiön tai palvelun suhteen huteja. Esim. täällä ehdotetuista Boccassa sain liisteristä tuorepastaa ja mies kokonaan väärän ruokalajin kahden hengen intiimillä illallisella. Ravintola ei ollut läheskään täynnä tuona iltana.
Von Krahli Aedissa en itse vieläkään ole käynyt, mutta tuo on hyvän ystävän, jonka makuun ravintola-asioissa luotan 100 prosenttisesti, lempipaikka.
Jos ei halua perusruokaa niin Chedi.