Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronaoireet - vanhus ei suostu testiin

Vierailija
02.08.2021 |

Äidilläni on ollut mahdollisia korona-oireita (yskä, väsymys, säryt). Ei suostu testiin mutta välinpitämättömänä käy oireellisena kaupoissa jne vedoten että käyttää maskia ja itse olen käynyt häntä myös auttamassa ja nyt tänään kertoi oireistaan. Voinko ilmoittaa terveyskeskukseen äidistäni? Käyvätkö kotona ottamassa testin vai miten?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyy itse noinkin hyvin ympäri kyliä pyörimään niin tuskin.

2x rokotettu kun kuvailet vanhukseksi ?

Kysyähän voi aina, että hittoako muorin kanssa tehdä, tk:sta neuvontanumeroista ym.

Vierailija
2/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja hommaa pikatesti, jos positiivinen niin sitten täfille tikku nekkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaapa virus, joka olisi niin hirvittävän vaarallinen, että sinun on käytävä testeissä saadaksesi selville, oletko sairastunut siihen.

Vierailija
4/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika.. Jätä äitisi rauhaan!

Vierailija
5/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaapa virus, joka olisi niin hirvittävän vaarallinen, että sinun on käytävä testeissä saadaksesi selville, oletko sairastunut siihen.

Mutta sinua ei haittaisi yhtään vaikka levittäisit tautia niin, että joku siihen kuolisi.

Ainakin viime vuonna koronan eka viikko tuntui menevän hyvin, mutta tauti paheni toisen viikon alkaessa. Onko virus ehtinyt sitten muuttua? Miksi sairaalat ottaa koronapotilaita osastoille, jos taudista ei ole mitään haittaa?

Vierailija
6/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika.. Jätä äitisi rauhaan!

Niin aloittajan kannattaisikin. En ymmärrä, miksi hän käy äitiään auttamassa, pärjää se itsekin.

Vierailija
7/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hyöty testistä sitten olisi?

Vierailija
8/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään käynyt ollenkaan testeissä vaikka vähän flunssaa ollutkin ja normaalisti liikun, jos on koronaa niin sitten on. Ketään ei voi pakottaa testiin.

Vierailija
9/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan samat oireet eikä käy mielessä käydä jossain testissä, jos en edes ole sairas.

Vierailija
10/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, kuolee sitä moneen muuhunkin tautiin, heikot ei kestä ja maailma ei pyöri heikkojen säännöillä.

Vierailija
11/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinua ei haittaisi yhtään vaikka levittäisit tautia niin, että joku siihen kuolisi.

Ainakin viime vuonna koronan eka viikko tuntui menevän hyvin, mutta tauti paheni toisen viikon alkaessa. Onko virus ehtinyt sitten muuttua? Miksi sairaalat ottaa koronapotilaita osastoille, jos taudista ei ole mitään haittaa?

Jos olen oikeasti sairas, niin huomaan sen itsekin ilman mitään testejä ja jään kotiin etten tartuta muita.

Oireettomana tartuttaminen on äärimmäisen harvinaista. Jopa CDC on jo tämän myöntänyt.

Vierailija
12/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8

Vierailija kirjoitti:

Jos olen oikeasti sairas, niin huomaan sen itsekin ilman mitään testejä ja jään kotiin etten tartuta muita.

Oireettomana tartuttaminen on äärimmäisen harvinaista. Jopa CDC on jo tämän myöntänyt.

Vierailija
13/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5, kuolee sitä moneen muuhunkin tautiin, heikot ei kestä ja maailma ei pyöri heikkojen säännöillä.

Kummasti sitä vaan ambulanssia soitellaan sydänkohtauksen tullen vaikka se on vain luonnon tapa ilmaista, että aika on tullut täyteen.

Vierailija
14/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan äidillä vaivana tuntui olevan yskä, väsymys, säryt, joten ihan oireeton hän ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi