Koronaoireet - vanhus ei suostu testiin
Äidilläni on ollut mahdollisia korona-oireita (yskä, väsymys, säryt). Ei suostu testiin mutta välinpitämättömänä käy oireellisena kaupoissa jne vedoten että käyttää maskia ja itse olen käynyt häntä myös auttamassa ja nyt tänään kertoi oireistaan. Voinko ilmoittaa terveyskeskukseen äidistäni? Käyvätkö kotona ottamassa testin vai miten?
Kommentit (14)
Niin ja hommaa pikatesti, jos positiivinen niin sitten täfille tikku nekkuun.
Kuvitelkaapa virus, joka olisi niin hirvittävän vaarallinen, että sinun on käytävä testeissä saadaksesi selville, oletko sairastunut siihen.
Hyvänen aika.. Jätä äitisi rauhaan!
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaapa virus, joka olisi niin hirvittävän vaarallinen, että sinun on käytävä testeissä saadaksesi selville, oletko sairastunut siihen.
Mutta sinua ei haittaisi yhtään vaikka levittäisit tautia niin, että joku siihen kuolisi.
Ainakin viime vuonna koronan eka viikko tuntui menevän hyvin, mutta tauti paheni toisen viikon alkaessa. Onko virus ehtinyt sitten muuttua? Miksi sairaalat ottaa koronapotilaita osastoille, jos taudista ei ole mitään haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika.. Jätä äitisi rauhaan!
Niin aloittajan kannattaisikin. En ymmärrä, miksi hän käy äitiään auttamassa, pärjää se itsekin.
En ole minäkään käynyt ollenkaan testeissä vaikka vähän flunssaa ollutkin ja normaalisti liikun, jos on koronaa niin sitten on. Ketään ei voi pakottaa testiin.
Minulla on ihan samat oireet eikä käy mielessä käydä jossain testissä, jos en edes ole sairas.
5, kuolee sitä moneen muuhunkin tautiin, heikot ei kestä ja maailma ei pyöri heikkojen säännöillä.
Vierailija kirjoitti:
8
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinua ei haittaisi yhtään vaikka levittäisit tautia niin, että joku siihen kuolisi.
Ainakin viime vuonna koronan eka viikko tuntui menevän hyvin, mutta tauti paheni toisen viikon alkaessa. Onko virus ehtinyt sitten muuttua? Miksi sairaalat ottaa koronapotilaita osastoille, jos taudista ei ole mitään haittaa?
Jos olen oikeasti sairas, niin huomaan sen itsekin ilman mitään testejä ja jään kotiin etten tartuta muita.
Oireettomana tartuttaminen on äärimmäisen harvinaista. Jopa CDC on jo tämän myöntänyt.
Vierailija kirjoitti:
8
Vierailija kirjoitti:
Jos olen oikeasti sairas, niin huomaan sen itsekin ilman mitään testejä ja jään kotiin etten tartuta muita.
Oireettomana tartuttaminen on äärimmäisen harvinaista. Jopa CDC on jo tämän myöntänyt.
Vierailija kirjoitti:
5, kuolee sitä moneen muuhunkin tautiin, heikot ei kestä ja maailma ei pyöri heikkojen säännöillä.
Kummasti sitä vaan ambulanssia soitellaan sydänkohtauksen tullen vaikka se on vain luonnon tapa ilmaista, että aika on tullut täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan äidillä vaivana tuntui olevan yskä, väsymys, säryt, joten ihan oireeton hän ei ole.
Jos pystyy itse noinkin hyvin ympäri kyliä pyörimään niin tuskin.
2x rokotettu kun kuvailet vanhukseksi ?
Kysyähän voi aina, että hittoako muorin kanssa tehdä, tk:sta neuvontanumeroista ym.