Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffiseuran haku ja seksi

Vierailija
17.08.2014 |

Olen 37 vuotias mies ja vähän aikaa sitten eronnut. Olen aina ollut erittäin seksuaalinen,  eli ns. aina panettaa. Seksi on siis minulle tosi tärkeä osa parisuhdetta, sillä satun olemaan uskollisia sorttia.

Haluan etsiä seuraa tositarkoituksella, pelkkä seksiseura ei siis kiinnosta.

Oletetaan, että etsin seuraa netistä. Miten ja missä vaiheessa kannattaa asia nostaa esille? En viitsisi käydä läpi 100 treffiä, ennen kuin löytyy riittävän halukasta seuraa. Toisaalta johonkin seuranhakuilmoitukseen ei ehkä viitsisi suoraan laittaa tätä faktaa pöytään. Vai pitäisikö sittenkin?

Mitä mieltä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on itselle tärkeä asia, se kannattaa ilman muuta mainita jo ilmoituksessa. Kyllä me monet naisetkin etsitään miestä, joka nauttii seksistä. Asian voi sanoa hienovaraisemmin, esim. "tykkään paljon läheisyydestä/lähellä olosta/yhdessä nautiskelusta", "haluan pitää naista paljon hyvänä" tms. ja toivoo naisen olevan estoton/nautiskelija/intohimoinen jne. Näin siis ainakin naisena ehdottaisin. Ne munan kuvat joissakin ilmoituksissa/vastauksissa on täys turn off ainakin itelle, vaikka voi ne joihinkin vedota, mutta tuskin niihin, jotka vakavampaa suhdetta etsii.

Kyllä itseänikin kiinnostaa seuranhaussa, onko mies halukas vai onko odotettavissa joku vähemmän seksistä kiinnostunut/varautunut. Itse olen ainakin edellisessä suhteessa saanut tarpeeksi miehestä, jota ei niin seksi kiinnostanut, joten ei sellaista kokemusta enää uudestaan kiitos.

Vierailija
2/3 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin iteltäni menisi fiilis, jos mies alkaisi ennen tai jälkeen panon hempeilemään ja puhumaan läheiseyydestä ja uskolliuudesta parisuhteessa. Mä haluun vain hyvää seksiä. Rassaa miehet, jotka jäävät hameenhelmoihin roikkumaan ja ruikuttamaan. Haluan menestyä työurallani ja liikkua vapaasti eikä siihen kuvioon sovi parisuhteeseen pyrkivät miehet. Uskon, että kaltaisiani nykyaikaisia naisia on Suomi pullollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 12:17"]

Kyllä ainakin iteltäni menisi fiilis, jos mies alkaisi ennen tai jälkeen panon hempeilemään ja puhumaan läheiseyydestä ja uskolliuudesta parisuhteessa. Mä haluun vain hyvää seksiä. Rassaa miehet, jotka jäävät hameenhelmoihin roikkumaan ja ruikuttamaan. Haluan menestyä työurallani ja liikkua vapaasti eikä siihen kuvioon sovi parisuhteeseen pyrkivät miehet. Uskon, että kaltaisiani nykyaikaisia naisia on Suomi pullollaan.

[/quote]

Aloittajahan nimenomaan on etsimässä vakavampaa suhdetta. Mutta kuitenkin naista, jolle maittaa seksi. Ja kysyi, miten asia tulisi esittää. Häntä ei nimenomaan viestin perusteella kiinnostanut pelkkä panoseura.. En nyt ymmärtänyt, miten tää sun kommentti vastas ketjun alkuperäiseen aiheeseen.

Sitä paitsi uskon, että Suomi on myös pullollaan kaltaisiani nykyaikaisia naisia, joille kelpaa hyvän parisuhteen lisäksi myös hyvä ja aktiivinen seksielämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi